logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۶۰۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

شناسایی بیش از 3 هزار انشعاب غیرمجاز آب در زنجان

شناسایی-بیش-از-3-هزار-انشعاب-غیرمجاز-آب-در-زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی امسال بیش از 3 هزار انشعاب غیرمجاز آب در سطح شهرها و روستاهای استان زنجان شناسایی و برخورد قانونی شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان زنجان، علی‌محمد نادرخانی اظهار کرد: طی امسال بیش از 3 هزار انشعاب غیرمجاز آب در سطح شهرها و روستاهای استان زنجان شناسایی و برخورد قانونی شده است. از این تعداد انشعاب غیرمجاز، بیش از 2 هزار فقره تبدیل به مجاز گردیده و باقی کنتورها نیز به مرور تعیین تکلیف خواهند شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در استان به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره بوده است.

مدیرعامل شرکت آبف و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: عملیات شناسایی انشعابات غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

وی گفت: در راستای مدیریت مصرف مشترکین نیز تاکنون نزدیک به ۶ هزار دستگاه کنتور خراب مشترکین نیز در سطح استان تعویض شده است.

به گفته نادرخانی: طرح تعویض کنتورهای خراب مشترکین با هدف قرائت صحیح کنتور، پایش مصرف دقیق مشترکین و مدیریت مصرف آب اجرا می‌شود.

این مسئول به واگذاری 7 هزار فقره انشعاب جدید طی سال جاری نیز اشاره کرده و گفت: با واگذاری این تعداد انشعاب، تعداد کل انشعاب واگذار شده در استان به بیش از 383 هزار فقره رسید.

گفتنی است استان زنجان با جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفر با 21 شهر و بیش از 600 روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر