logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۶۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بهزیستی خدابنده خبر داد:

فعالیت بیش از ۱۰ مرکز پیشگیری از اعتیاد در خدابنده

فعالیت-بیش-از-۱۰-مرکز-پیشگیری-از-اعتیاد-در-خدابنده
رئیس بهزیستی خدابنده از فعالیت بیش از ۱۰ مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، همایش بزرگ کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولان و مردم در فرهنگسرای اشراق قیدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این برنامه رحیم گنج‌خانلو، رئیس بهزیستی خدابنده بیان کرد: بیش از ۱۰ مرکز در شهرستان خدابنده در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد فعالیت می‌کنند.

وی افزود: والدین باید به عدم حضور فرزندان در خانواده و مدرسه حساس باشند و دوستانه کنار آنها باشند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده ادامه داد: رسانه‌ها بویژه در عصر کنونی نقش مهمی در آگاه‌سازی جامعه و کاهش آسیب‌های اعتیاد ایفا می‌کنند.

گنج خانلو به ارائه میز خدمت این اداره در مصلای نماز جمعه اشاره کرد و گفت: مرحله دوم کارزار رسانه پیشگیری از اعتیاد با شعار آیا میدانی الان فرزندت کجاست با هدف آگاه‌سازی والدین با حضور کارشناسان معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان خدابنده در نماز جمعه قیدار برگزار شد.

وی به وظایف مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد اشاره کرد و گفت: بررسی نیازها و اولویت‌های مؤثر در امور پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد و الکل، ارائه روش‌های اجرایی و علمی مبتنی بر جامعه به منظور افزایش آگاهی عمومی مردم (به ویژه گروه‌های هدف) از جمله وظایف این مرکز است.

باباخانی کارشناس پیشگیری از مواد مخدر و علوم تربیتی نیز در این همایش گفت: زمانی جامعه‌ای سالم خواهیم داشت که در آن خانواده سالم وجود داشته باشد و این خانواده است که زیر بنای جامعه را می‌سازد.

مقیمی کارشناس نیروی انتظامی قیدار نیز در این برنامه با اشاره به طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: ۹۱ درصد مواد مخدر جهان در کشور ما کشف می‌شود و نزدیک ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز و معلول در کشف مواد مخدر تقدیم نظام و انقلاب شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر