logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر:

کارت هوشمند ویژه افراد معلول ابهری صادر می‌شود

کارت-هوشمند-ویژه-افراد-معلول-ابهری-صادر-می‌شود
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: ۱۷۷ کارت هوشمند اعتباری برای افراد دارای معلولیت در راستای نیم بها شدن سفر‌های برون‌شهری صادر شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۱۷۷ کارت هوشمند اعتباری برای افراد دارای معلولیت در راستای نیم بها شدن سفر‌های برون‌شهری صادر شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به تبصره ۲ ماده پنج قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در این ماده قانونی به استفاده افراد دارای معلولیت‌های شدید از سامانه‏‌های حمل و نقل، ۱۷۷ کارت اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیون ریال برای افراد دارای معلولیت خیلی شدید و شدید صادر و توسط مراکز مثبت زندگی تحویل این افراد شده است.

لطیفی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت شدید برای سفرهای برون‌شهری (ریلی، هوایی و دریایی) از طریق سامانه فروش بلیط تاپ ثبت‌نام کرده و طبق کارت‌های اعتباری برای هر معلول شدید خرید بلیط را بصورت نیم بها انجام داده و از این خدمات استفاده می‌کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان ابهر با اشاره به اجرای ماده ۲۶ قانون حمایت از معلولین گفت: یکی از فرزندان اولیایی که خود ناتوان و دارای معلولیت هستند و یا حداقل دو نفر از فرزندان آنها ناتوان و معلول باشند از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر