logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۶۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بارش باران در ارتفاعات شدت می‌گیرد

بارش-باران-در-ارتفاعات-شدت-می‌گیرد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری تا ابری است و از بعد از ظهر با بارش پراکنده برف و باران همراه خواهد شد که شدت این بارش‌ها در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: امروز آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری تا ابری است و از بعد از ظهر با بارش پراکنده برف و باران همراه خواهد شد که شدت این بارش‌ها در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: روز دوشنبه همچنان احتمال بارش پراکنده وجود دارد ولی از بعدازظهر به تدریج با کاهش ابر و افزایش پایداری را انتظار داریم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان بیان کرد: از روز سه شنبه تا پایان هفته شرایط جوی نسبتا پایداری حاکم خواهد شد و همچنین طی روزهای آینده دما تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت و از روز چهارشنبه افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

وی دمای فعلی شهر زنجان را دو درجه بیان کرد و گفت‌: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش دارد.

محمدی با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان صفر و ۱۳ درجه، ابهر صفر و ۱۴ درجه، خرمدره صفر و ۱۳ درجه، آب‌بر هفت و ۲۰ درجه، قیدار صفر و ۱۰ درجه، سلطانیه منفی دو و ۱۱ درجه و ماهنشان چهار و ۱۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر