logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر:

طرح ترافیکی شب‌های عید در ابهر اجرا می‌شود

طرح-ترافیکی-شب‌های-عید-در-ابهر-اجرا-می‌شود
شهردار ابهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر ابهر ترافیک شهری است، گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام عید نوروز برای روان‌سازی ترافیک سطح شهر طرح‌هایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس‌رضا حیدری در امروز جمع خبرنگاران با اشاره به زحمات خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در افزایش شور و نشاط انتخاباتی، گفت: فضای مجازی در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات و همچنین کمک به انتخاب اصلح نقش مؤثری ایفا کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: علی‌رغم اینکه مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند اما با وجود این مشکلات پایبند نظام، انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند که این موضوع را بار دیگر با شرکت خود در انتخابات ثابت کردند.

حیدری با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه از موضوعاتی است که باید اطلاع‌رسانی شود، تصریح کرد: این امر به نوعی جهاد تبیین است و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

شهردار ابهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر ابهر ترافیک شهری است، افزود: برای ایام عید چند طرح ترافیکی در نظر گرفته شده است.

حیدری با بیان اینکه بازدید میدانی از نقاط مختلف شهر در راستای بررسی مشکلات ترافیک انجام شد، ادامه داد: روان‌سازی ترافیک و سامان‌دهی دست‌فروشان از موضوعاتی است که در این ایام با جدیت دنبال خواهد شد تا مردم در آسایش باشند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت نیروی انتظامی همواره در کنار مردم و شهرداری بوده و زحمات نیروهای جان بر کف انتظامی در این زمینه بسیار پررنگ و غیر قابل انکار است، افزود: برای کمک به برقراری هر چه بیشتر امنیت دوربین‌های سطح شهر پایش شده و مشکلات مربوط به آنها مرتفع خواهد شد.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه شهرداری آمادگی لازم را در زمینه اطلاع‌رسانی و نصب بنرهای آگاه‌سازی چهارشنبه آخر سال دارد، ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم تا برای شهرمان اتفاق مثبت رقم خورده و مردم در آسایش باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر