logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۶۰۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان:

قایقرانان زنجانی برای مسابقات سال آینده آماده می‌شوند

قایقرانان-زنجانی-برای-مسابقات-سال-آینده-آماده-می‌شوند
رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه تیم قایقرانی در دو بخش آقایان و بانوان به طور مداوم مشغول تمرین هستند گفت: تیم قایقرانی تمرینات آماده سازی خود را در ورزشگاه انقلاب تهران و استخر شهید شهبازی واقع در استادیوم امجدیه زنجان انجام می‌دهند.

علیرضا حاجی میری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه تیم قایقرانی زنجان در دو بخش آقایان و بانوان تمرینات آماده سازی خود را در ورزشگاه انقلاب تهران و استخر شهید شهبازی واقع در استادیوم امجدیه برگزار می‌کنند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بخش بانوان 4 ورزشکار در ماده روئینگ در ورزشگاه انقلاب تهران در حال تمرین هستند و تیم ملی آقایان در رشته کاناپلو در استخر شهید شهبازی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. 

رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال آوران بسیاری که در درخشش این رشته ورزشی سهیم بودند اظهار کرد: مهسا جاور و زینب نوروزی 2 مدال نقره در ماده روئینگ دو نفره و چهار نفره را کسب کردند. 

وی ادامه داد: در بخش پارا آسیایی هانگژو نیز رویا سلطانی توانست یک مدال برنز در رشته پاراکانو کسب کند. هما خاتمی نیز به عنوان مربی اعزامی تیم ملی روئینگ بانوان حضور داشتند.  

حاجی میری با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان و شرکت آب منطقه‌ای با هم در این زمینه همفکری و مشارکت داشتند عنوان کرد: رشته قایقرانی یکی از رشته‌های پر مدال و استعدادپرور است و طی سال‌های گذشته تاکنون شاهد استقبال نوجوانان و جوانان مستعد بسیاری هستیم که برای استان زنجان افتخار آفرینی کردند. 

رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان در مورد استعدادیابی به منظور توسعه این رشته ورزشی در سطح استان زنجان گفت: با همکاری آموزش و پرورش نسبت به استعدادیابی دانش آموزان مستعد این رشته ورزشی در سطح استان زنجان اقدام می‌شود و دانش آموزان مستعد و علاقه‌مند با کمترین هزینه می‌توانند در این رشته ورزشی فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر