logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۶۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره صمت شهرستان ابهر:

۱۷ واحد صنفی در ابهر مجوز فروش فوق‌العاده دریافت کردند

۱۷-واحد-صنفی-در-ابهر-مجوز-فروش-فوق‌العاده-دریافت-کردند
رئیس اداره صمت شهرستان ابهر گفت: ۱۷ واحد صنفی در سطح شهر ابهر اقدام به فروش فوق‌العاده در ایام پایان سال خواهند کرد.

اصغر عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: آیین‌نامه اجرایی فروش فوق‌العاده و حراج عرضه کالا و خدمات به قیمت حداقل ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت متعارف بازار است که در ایام خاص برای فروش پاییزه، بهاره و ماه رمضان قابلیت اجرایی دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در شهرستان ابهر فروش فوق‌العاده از اول اسفند در ۱۷ واحد صنفی مشخص شده آغاز و به مدت ۲ هفته خواهد بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: متقاضیان پس از دریافت مجوز موظفند ضمن الصاق تابلو فروش فوق‌العاده حراج و درج قیمت کالای موردنظر، نرخ اولیه، میزان تخفیف و مدت فروش فوق‌العاده و حراج را در مکان مناسب به طوری که در معرض دید همگان باشد، نصب کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر با اشاره به شرایط دریافت مجوز فروش فوق‌العاده گفت: متقاضیان فروش فوق‌العاده و حراج باید قبل از برگزاری نسبت به ارائه مدارک از جمله؛ فهرست کلیه کالاهای مورد عرضه در فروش فوق‌العاده و حراج، فاکتورهای خرید یا مدارکی دال بر قیمت تمام شده کالا، تصویر پروانه کسب معتبر، فهرست قیمت کالاهای موردنظر در حالت فروش عادی و با احتساب تخفیف و اعلام درصد تخفیف به اتحادیه مربوط اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: از این ۱۷ واحد صنفی که در ابهر اقدام به فروش فوق‌العاده کردند، ۱۰ واحد مربوط به پوشاک، ۴ واحد کفش‌فروشی، یک واحد مربوط به فروش لوازم خانگی و ۲ واحد نیز مربوط به خواروبارفروشی بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر