logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۶۰۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند

بانک‌ها-در-پرداخت-تسهیلات-اشتغال-همکاری-کنند
استاندار زنجان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی همکاری بیشتری در استان داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بر ضرورت همراهی بانک های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد و گفت: بانک‌ها در استان لازم است بیش از میزان کنونی در موضوعات مربوط به توسعه در استان نقش‌آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با مجموعه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته، استان زنجان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به رتبه ۹ رسیده و جزو ۱۰ استان برتر قرار گرفته است، اظهار کرد: هر کدام از بانک‌ها باید سهم در نظر گرفته شده برای خود را در مهلت باقی مانده کارسازی کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال جاری بانک‌های استان مکلف به پرداخت ۱۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ هستند، افزود: تا پایان اردیبهشت سال آینده باید عملکرد بانک‌ها در استان در خصوص پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ درصد شود.

افشارچی به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در استان و لزوم بازدید میدانی مدیران بانکی از طرح‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: بازدیدها از روند اجرای طرح ها، نقش تاثیرگذاری در تصمیم گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر