logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۵۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تعیین تکلیف تعداد 797 پرونده کالا توسط اموال تملیکی استان زنجان

تعیین-تکلیف-تعداد-797-پرونده-کالا-توسط-اموال-تملیکی-استان-زنجان-
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان گفت: تعداد 797 پرونده کالا توسط اموال تملیکی استان زنجان امسال تعیین تکلیف شد.

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگار با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تعیین تکلیف تعداد ۷۹۷ پرونده کالا با ۲ هزار و ۷۹۷ ردیف قبض انبار به ارزش تقریبی ۱۷۹۳ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال در 11 ماهه اول سالجاری توسط اداره کل اموال تملیکی استان زنجان صورت گرفته است گفت: از این تعداد پرونده، ۵۵۵ فقره پرونده با یک هزار و ۹۱۷ ردیف قبض انبار به مبلغ ۵۸۳ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال بفروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۸۰درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: تعداد ۸۰ فقره پرونده با ۳۴۷ ردیف قبض به ارزش تقریبی ۴۹۸ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال به علت صدور احکام برائت به صاحبان کالا مسترد گردید. که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 33 درصد رشد داشته است.

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: تعداد ۱۳۱ فقره پرونده با ۴۷۷ ردیف قبض انبار بوزن حدود ۲۵ تن و ارزش تقریبی ۷۶ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال به علت تشخیص غیرقابل مصرف توسط معاونت غذا و دارو و حفظ سلامت جامعه با حضور نماینده دادستان و سایر ادارات ذیربط انهدام گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی ۱۱۷درصد رشد داشت‌.

مهری ابراز کرد: تعداد 10فقره پرونده با ۳۷ ردیف قبض به ارزش تقریبی بیش از ۱۰۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال نیز به علت صدور احکام بلاصاحب به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان تحویل گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی بیش از ۲۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: ضمنا تعداد ۱۸ فقره از این پرونده‌ها که مربوط به کالاهای متروکه بوده، با ارزش سیف حدود ۵۳۳ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال جهت حمایت از چرخه تولید کشور، با درخواست اعاده اظهارنامه گمرک موافقت و اظهارنامه به گمرک اعاده گردیده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: در ۱۱ ماهه اول سالجاری تعداد ۵۹۸ فقره پرونده جدید قاچاق و متروکه و قضایی به ارزش تقریبی ۳۰۲۲ میلیارد ریال تشکیل و کالاهای مربوطه تحویل سازمان گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۲درصد افزایش را در بر دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر