logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۵۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

توزیع شیر بین 113 هزار و 206 دانش آموز زنجانی

توزیع-شیر-بین-113-هزار-و-206-دانش-آموز-زنجانی-
معاون آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان توانسته در اجرای طرح توزیع شیر موفق عمل کند، گفت: با اجرای این طرح، شیر بین 113 هزار و 206 دانش آموز زنجانی توزیع می‌شود.

محسن روزبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه جامعه هدف سازمان آموزش و پرورش در راستای توزیع شیر در بین همه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی است، اظهار داشت: با اجرای این طرح، شیر در بین 113 هزار و 206 نفر از دانش آموزان زنجانی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه همزمان با توزیع شیر در مدارس شهری در مدارس روستایی نیز این اقدام انجام می‌شود، افزود: حتی مدارس روستاهای صعب‌العبور از این طرح استفاده می‌کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از تخصیص اعتبار 25 میلیارد تومانی برای اجرای طرح توزیع شیر در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: به همت مسئولان ارشد استانی موفق به عقد قرارداد خرید شیر برای مدارس استان زنجان شدیم.

وی با اشاره به اهمیت شیر روی سلامت و تندرستی دانش‌آموزان عنوان کرد: برنامه توزیع شیر در مدارس با هدف پیش‌گیری از سوء تغذیه، ارتقاء سلامت آن‌ها، ترویج فرهنگ استفاده از شیر و تأمین نیاز و همچنین استفاده به عنوان یک میان وعده مناسب غذایی برای دانش‌آموزان به اجرا درآمد.

روزبان با بیان اینکه به ازای هر پاکت شیر قیمت مصوب تعیین شده است عنوان کرد: طبق دستور رئیس جمهور قیمت هر پاکت شیر 6 هزار تومان باید خریداری شود.  

وی با بیان اینکه برنامه طرح توزیع شیر در مدارس به مدت هفت سال متوقف شده بود گفت: به دستور رئیس جمهور بعد از گذشت سال‌ها دوباره این طرح به مرحله اجرا رسید و در آبان ماه سالجاری وارد فاز اجرایی شد.

وی گفت: استان زنجان در بین سایر استان‌ها توانسته در این طرح و اجرای آن موفق عمل کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر