logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۵۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ جوانان در زنجان

برگزاری-جشن-بزرگ-جوانان-در-زنجان-
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه از برگزاری جشن بزرگ جوانان در زنجان خبر داد گفت: در این جشن 30 نفر از جوانان برتر استان در 10 حوزه فعالیتی تجلیل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، جواد بازرگان با بیان اینکه  30  نفر منتخب از بین 200 نامزد جوان برتر معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان هستند تصریح کرد: این جوانان با ثبت اسامی و رزومه خود در سامانه ملی جوان پرچمدار در معرض داوری 90 متخصص معرفی شده دستگاه ها در حوزه های مختلف قرار گرفته و انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید

وی اعلام کرد: نفرات اول تا سوم برتر از 10 حوزه ورزش، فعال اجتماعی، فعال جهادی، کارآفرینی، فیلم،موسیقی، قرآن و خادمی اهل بیت، ادبیات و شعر، کنشگر رسانه و دانش بنیان برگزیده و تجلیل می‌شوند.

بازرگان گفت: این برنامه با حضور استاندار و دیگر مسئولین ساعت 15:30 یکشنبه 20 اسفند و در سالن هلال برگزار خواهد شد و با حضور خواننده و کمدین استان همراه خواهد گرفت.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: امسال برای اولین بار تجلیل از جوانان برتر در سطح ملی نیز 17 اسفند ماه در تهران برگزار می شود و 10 نفر اول هر استان در این جشن حضور خواهند داشت.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر