logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۹۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) خدابنده خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در 80 مدرسه و 9 پایگاه ثابت و سیار خدابنده

برگزاری-جشن-نیکوکاری-در-80-مدرسه-و-9-پایگاه-ثابت-و-سیار-خدابنده
رئیس اداره کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت: ۸۰ مدرسه،۳ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه سیار در قالب جشن نیکوکاری در سطح معابر و میادین شهرستان کمکهای مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، رضا محمدی، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به برنامه‌های جشن نیکوکاری در سطح شهرستان در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و هم چنین آغاز سال نو اظهار کرد: در شهرستان خدابنده طبق روال گذشته، برنامه‌های جشن نیکوکاری از تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این مجموعه آماده است با مشارکت مردم نیک اندیش و فرهنگ دوست، کمک‌های مردمی را جهت اهدا به خانواده‌های نیازمند جمع‌آوری و به دستان این عزتمندان برساند.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه بیان داشت: همانطور که مردم ما خود را جهت آغاز سال نو آماده می‌کنند، فراموش نکنند خانواده‌هایی هستند که چشمشان به دست مردم مهربان و نودوست دوخته شده است تا گوشه‌ای از مشکلات و  لوازم شب عید و هم چنین اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان آنها را تامین کنند.

وی اضافه کرد: امید است با حضور و مشارکت مردم خیر و نیکوکار در پایگاه‌های ثابت و سیاری که پیش‌بینی شده است، دل نیازمندان را شاد کنیم.

محمدی افزود: ۸۰ مدرسه،۳ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه سیار در قالب جشن نیکوکاری در سطح معابر و میادین شهرستان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: ۲ پایگاه در مصلای نماز جمعه قیدار در 18 اسفندماه مستقر می‌شود و کمکهای مردم و نمازگزاران را جمع‌آوری خواهد کرد.

وی  افزود: ۱۷ پایگاه نیز در مراکز نیکوکاری شهرستان خدابنده از ۱۴ الی ۲۲ اسفند آماده خدمت جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده تصریح کرد: روش‌های مشارکت مردم در جشن نیکوکاری به روش ussd یا به همان روش ستاره،۸۸۷۷ستاره، یک ستاره ۰۲۴۳ مربع انجام می‌شود و مردم هم‌چنین می‌توانند به روش کارت به کارت اقدام کنند و وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۸۴۵ واریز کنند.

محمدی خاطر نشان کرد: راه‌های ارتباطی با کمیته امداد خدابنده از طریق شماره همراه ۰۹۱۲۷۴۵۵۵۴۹ و شماره ثابت ۰۲۴۳۴۲۲۲۰۳۳ است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر