logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۵۹۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل استاندارد استان زنجان:

طرح ویژه نظارت عیدانه استاندارد در زنجان آغاز شد

طرح-ویژه-نظارت-عیدانه-استاندارد-در-زنجان-آغاز-شد
مدیر‌کل استاندارد استان زنجان گفت: اجرای طرح عیدانه برای سومین سال متوالی با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز آغاز شده و تا 15 فروردین 1403 همزمان در سراسر کشور برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی استاندارد استان زنجان، مهدی قهرمانی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های تحولی سازمان و همچنین در راستای تحقق ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد که به موجب آن، سازمان موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاهای ساخت داخل وارداتی و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت هستند اقدام کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این راستا موضوع اجرای طرح عیدانه برای سومین سال متوالی با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز از 15 اسفند سال‌جاری تا 15 فروردین 1403 همزمان در سراسر کشور برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: در طرح مذکور بازرسی از مراکز فروش مواد غذایی شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار، مراکز عرضه شیرینی و خشکبار و مراکز خدماتی شامل پایانه‌‌های مسافربری، رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها و مراکز اقامتی و گردشگری، قالیشویی‌ها از محورهای هستند که در طرح عیدانه مورد بازرسی و ارزیابی انطباق قرار می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: در این طرح که توسط کاشناسان استاندارد استان و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرایی می‌شود، نتایج به منظور اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های اصلاحی یا تکمیلی توسط این دستگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قهرمانی خاطر‌نشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات، پیشنهادات، شکایات خود را از طریق سامانه مردم‌دار به نشانی 1517.inso.gov.ir گزارش دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر