logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۹۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسلم معین در نشست خبری مطرح کرد:

برگزاری پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور تیم های متخصص

برگزاری-پنجمین-رویداد-سراسری-تولید-محتوای-دیجیتال-بسیج-با-حضور-تیم-های-متخصص
نشست خبری مرحله نهایی پنجمین و بزرگترین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور با حضور مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مسلم معین در نشست خبری مرحله نهایی پنجمین و بزرگترین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور که ظهر امروز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ با حضور جمعی از اصحاب رسانه در لانه جاسوسی سابق برگزار شد، اظهار کرد: برنامه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور یک سنت شده است، اظهار کرد: چهار دوره پربار را با توجه به ارزیابی های مختلفی که داشتیم با هدف تقویت نهضت تولید محتوای بومی و ملی مبتنی بر هنجارهای مذهبی و همچنین شناسایی استعداد های ناشناخته نظیر جوانان ایران اسلامی در حوزه تولیدات نوین و دیجیتال برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه ایده این رویداد در سال ۹۷ داده شد، خاطر نشان کرد: در اولین سال حدود ۲۵ تیم از سراسر کشور در قالب یک رویداد ملی فراخوان شدند و ۱۰۰ نفر از فعالان این حوزه در رویداد شرکت داشتند بعد از آن دوره مقدمه رویداد ملی را، یک رویداد منطقه ای قرار دادیم که علاوه بر تهران در 4 منطقه دیگر هم این رویداد برگزار شد و برگزیدگان تیم های منطقه ای که حدود 50 تیم بودند در این رویداد ملی شرکت کردند در سال های بعد از آن هم همینطور این رویداد برگزار شد.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج افزود: امروز این رویداد با حضور تیم های متخصص در حوزه تولید بازی های موبایلی وپویانمای در بیش از ۴۰۰ نقطه برگزار شده و باهم رقابت کردند و ۵۰۰ تیم از شهرستان ها به مرحله استانی راه یافتند و 4500 نفر تولیدکننده بازی تلفن همراه مسلط به حوزه برنامه نویسی و تولید اپلیکیشن‌ های مختلف و انیمیشن در مرحله استانی باهم رقابت کردند. امروز برگزیدگان آن 500 تیم که حدود ۷۰۰ نفر می شوند به مرحله نهایی راه یافتند و در این سه رشته باهم به رقابت خواهند پرداخت. داورانی از دانشگاه های برتر کشور در این حوزه داوری خواهند کرد و راهنماهایی از همین حوزه در سالن وجود خواهند داشت و افراد را راهنمایی می کنند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در دنیا نظیر نخواهد داشت، افزود: تفاوتی که این دوره با دوره های گذشته دارد این است که در حوزه اپلیکیشن‌ تمام بازی های موبایلی، سوژه ها و موضوع هایی که تیم ها در مرحله استانی برگزیده شدند را تکامل خواهیم داد تا به محصولات نهایی بیشتری برسیم. در حوزه پویانمایی هم سوژه اعلام خواهد شد و افراد در این حوزه با هم رقابت خواهند کرد و بعد از پایان رویداد تیم های برگزیده معرفی خواهند شد. 

رییس سازمان فضای مجازی بسیج در ادامه از وزراتخانه های میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت ارتباطات، وزارت کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه های مختلف در حوزه های تامین امنیت کشور دعوت کرد تا با حضور در این رویداد ملی نقش عمده ای داشته باشند.

وی همچنین در ادامه گفت: چند سالی است که برای حوزه رسانه و فضای مجازی یک جشنوراه محوری تدارک دیده شده که متعلق به کل کشور است به عنوان جشنواره فعالان فضای مجازی کشور که ما برگزیدگان این رویداد را روز جمعه معرفی خواهیم کرد و تقدیر از آن ها خواهد شد. 

معین خاطر نشان کرد: تمام چهرهای فعال در حوزه فضای مجازی کشور با توجه به شاخص ها و پارامترهای داوران انتخاب می شوند و از آن ها تجلیل خواهد شد. چهره های فضای مجازی کشور، تولید کنندگان محتوا و افرادی که در این حوزه اثر گذار هستند در این مراسم حضور خواهند داشت. 

رییس سازمان فضای مجازی بسیج در پایان مجددا از افراد ذی ربط دعوت کرد تا در این برنامه حضور داشته باشند.

منیع: راه دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر