logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۵۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

مشارکت مردم رکن اصلی حفاظت از منابع طبیعی است

مشارکت-مردم-رکن-اصلی-حفاظت-از-منابع-طبیعی-است
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: مشارکت مردم از ارکان اصلی حفظ و نگهداری از منابع طبیعی است و با توجه به همین موضوع از مردم و شهروندان درخواست داریم با طبیعت و منابع طبیعی مهربان باشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید بهاوری امروز در مراسم روز درختکاری، گقت: امیدواریم تمام درختانی که در مراسم امروز غرس می‌شود مثمرثمر باشد تا مردم و آیندگان‌ ما بتوانند از آن منتفع شوند.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم از ارکان اصلی حفظ و نگهداری از منابع طبیعی است، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع از مردم و شهروندان درخواست داریم با طبیعت و منابع طبیعی مهربان باشند.

بهاوری با بیان اینکه انسان‌ها با قطع درختان در منابع طبیعی دست برده‌اند، گفت: منابع طبیعی شهر ابهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با توضیح اینکه برای کمک به منابع طبیعی و بهره‌مندی از فضای سبز و همچنین داشتن آب و هوای سالم باید تلاش شود، فرهنگ درختکاری در شهرستان ابهر افزایش یابد، افزود: این درختان باید مقاوم به کم‌آبی و متناسب با آب و هوای شهر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با تقدیر از مردم ابهر بابت خلق حماسه ۱۱ اسفند، افزود: این حضور سبب امیدآفرینی در ابهر شد و امیدواریم نماینده منتخب مردم کارهای خوب و قابل توجهی در سطح کشور و منطقه انجام دهند تا امیدها مجدد به منطقه و کشور بازگردد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر