logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۵۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

حضور مردم پای صندوق‌های رای حماسه آفرین بود

حضور-مردم-پای-صندوق‌های-رای-حماسه-آفرین-بود
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه نظرسنجی‌هایی توسط دشمنان و منافقین در کشور و خارج از کشور برای حضور و یا عدم حضور مردم در عرصه انتخابات طراحی شده بود گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای حماسه آفرین بود.

سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دشمنان بر این باور هستند که مشارکت مردم در انتخابات بیش از ۴۰ درصد بوده پس در نتیجه حدود ۶۰ درصد مردم مخالف نظام هستند گفت: اگر تفکری از ابتدای انقلاب تاکنون صورت گیرد پی خواهیم برد که این تفسیر به هیچ عنوان تفسیر درستی نیست چرا که این میزان مشارکت‌ها متغیرهای تاثیرگذار متفاوتی دارد و ملت شریف ایران،  ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را عمیقا باور دارند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران برخلاف دیگر کشورها رای گیری اجباری نداشته است و رای را گرویی برای ارائه خدمات به ملت قرار نداده است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: نظرسنجی‌هایی توسط دشمنان و منافقین در کشور و خارج از آن برای حضور و یا عدم حضور مردم در عرصه انتخابات طراحی شد که نتیجه آن مشارکت10 الی 25 درصدی در انتخابات بود و دشمن طبق آن تبلیغات گسترده داشت.

حسینی ابراز کرد: باید در نظر داشت هیچ کشوری به اندازه ایران درگیر جنگ رسانه‌ای  نبود که این موضوع بیانگر اهمیت انتخابات در ایران است و دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرد.   

وی گفت: عملکرد برخی از جوانان و نوجوانان در اتفاقات سال گذشته که تحت تاثیر فضای مجازی بودند نشان داد که در اصل آنها طرفدار مقدس نظام جمهوری اسلامی هستند و به آرمان‌های آن پایبند می‌باشند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: ناامید کردن مردم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات منفی در جامعه از جمله اقدامات جنگ رسانه‌ای دشمنان در جامعه است و در انتخابات که با حضور پر شور مردم همراه بود قریب به 25 میلیون ایرانی پای صندوق‌های رای آمدند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر