logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۵۹۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نمایشگاه بهاره در زنجان گشایش یافت؛

حضور ۱۱ استان در نمایشگاه بهاره زنجان

حضور-۱۱-استان-در-نمایشگاه-بهاره-زنجان
نمایشگاه بهاره زنجان با مشارکت 190 غرفه‌دار و با حضور ۱۱ استان در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» نمایشگاه فروش بهاره زنجان با هدف تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بدون واسطه، تامین نیاز کالاهای سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده‌ها و حمایت از تولیدات داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید

این نمایشگاه با مشارکت 190 غرفه‌دار از 11 استان شامل، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین، گیلان کردستان، اصفهان و زنجان برگزار شده است.

صنوف پوشاک، شیرینی‌های سنتی و شکلات، لوازم خانگی و وسایل دکوراتیو منزل، کیف و کفش، خشکبار و آجیل، عسل و لبنیات، صنایع دستی و بدلیجات و زیتون و فرآورده‌ها بیشترین مشارکت را در نمایشگاه بهاره و ضیافت زنجان دارند.

کاهش 10 درصدی تعرفه واگذاری غرفه‌ها به متقاضیان نسبت به ایام عادی سال، حضور کارشناسان نهادهای ذیربط و کنترل روند عرضه کالاها با تخفیف 10 تا 15 درصدی اقلام نسبت به قیمت بازار از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است.

نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه فروش بهاره زنجان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اتاق اصناف استان زنجان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد تنظیم بازار استان هستند.

پوشاک ۲۸ درصد، شیرینی های سنتی و شکلات ۲۴ درصد، کیف و کفش ۹ درصد، خشکبار و آجیل ۹ درصد، عسل و لبنیات پنج درصد، صنایع دستی و بدلیجات پنج درصد و زیتون و فراورده‌ها چهار درصد فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

این نمایشگاه از 14 تا 21 اسفندماه دایر است و ساعتات بازدید هم بین 16 تا 21 تعیین شده است.

گفتنی است، 79 درصد غرفه‌داران در نمایشگاه بهاره بومی استان زنجان هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر