logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۵۹۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان:

بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان رایگان شد

بازدید-از-موزه-تاریخ-طبیعی-زنجان-رایگان-شد
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی حیات وحش بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان از تاریخ 15 الی 18 اسفند ماه 1402 ماه برای عموم رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان؛ پرویز رستمی اظهار کرد: دوم مارس مصادف با 12 اسفند‌ماه به عنوان روز جهانی حیات‌وحش نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شعار روز جهانی حیات‌وحش در سال جاری «پیوند مردم و سیاره، ابتکارات دیجیتال در حفاظت از حیات وحش» است و به همین مناسبت بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان به مدت 4 روز از 15 تا 18 اسفند ماه برای عموم رایگان خواهد بود.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 15 تا 18 و روز جمعه از ساعت 15 تا 18 از موزه تاریخ طبیعی بازدید کنند.

رستمی ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از موزه تاریخ طبیعی، گفت: موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ابتدای جاده تبریز، پارک جنگلی ارم واقع شده و نمونه تاکسیدرمی گونه‌های مختلف جانوری کشور در آنجا نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر