logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۵۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر:

۱۵۸ هکتار از عرصه‌های ملی در شهرستان ابهر رفع تصرف شد

۱۵۸-هکتار-از-عرصه‌های-ملی-در-شهرستان-ابهر-رفع-تصرف-شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر گفت: ۱۵۸ هکتار از عرصه‌های ملی در ابهر از دست متصرفین طی ۱۱ ماهه سال‌جاری رفع تصرف شد.

بابک کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۸ فقره پرونده در خصوص تخریب و تصرف در سطح ۲۲۹ هکتار اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان ابهر تشکیل شده است، گفت: آمار پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه در مدت مشابه سال گذشته ۴۸ فقره در سطح ۲۸۵ هکتار بود و آمارها حاکی از کاهش سطح تخریب و افزایش تعداد پرونده‌ها در عرصه‌های ملی و دولتی طی سال جاری نسبت به سال پیش است.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: طی ۱۱ ماه امسال ۳۸ فقره پرونده به مرحله صدور و اجرای حکم رسید و تاکنون ۱۵۸ هکتار عرصه منابع طبیعی شهرستان ابهر رفع تصرف شده است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری ۴ فقره پرونده را راساً اجرا کردیم، افزود: این ماده قانونی این اختیار را به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی می‌دهد که راساً نسبت به رفع تصرف از عرصه‌های ملی اقدام کنند که به استناد آن حدود ۱۴ هکتار از عرصه‌های ملی رفع تصرف شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر