logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۵۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان؛

امنیت و قدرت ایران نشات گرفته از فداکاری شهدا است

امنیت-و-قدرت-ایران-نشات-گرفته-از-فداکاری-شهدا-است-
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان گفت: امنیت و قدرت ایران نشات گرفته از ایثار و فداکاری شهدای والامقام است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان؛ مرتضی شهامی در همایش حقوق شهروندی ایثارگران استان زنجان، با اشاره به اینکه در همه کشورها قشری که برای حفاظت از جان مردم ایثارگری کردند گرامی‌ داشته می‌شوند، اظهار داشت: باید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تکریم شوند و نقش آنها در جامعه پررنگ شود تا عموم مردم نیز شهدا را الگوی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان با اشاره به اینکه امنیت و قدرت ایران نشات گرفته از فداکاری شهدا است، گفت: برگزاری همایش حقوق شهروندی ایثارگران و بررسی این موضوع موجب می‌شود تا بدانیم حقوق جامعه ایثارگری کجا رعایت شده و کجا کم‌کاری صورت گرفته تا آنها را جبران کنیم و از اینرو آموزش مسائل حقوقی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: امروز وظیفه ما در مقابل این عزیزانی که صادقانه و خالصانه با آن فرهنگ ناب ایثارگری رفتند و از نظام، مقدسات و ناموس میهن بدون هیچ توقعی دفاع کردند، به‌کارگیری همه قوانین در راستای حمایت از این عزیزان است.

علی جعفری، مشاور استاندار در امور ایثارگران زنجان نیز در این همایش با اشاره به اقدامات امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی خواستار ارایه خدمات شایسته به جامعه ایثارگران از سوی دستگاه های اجرایی و رفع مسایل و مشکلات در این زمینه شد و اضافه کرد: اقدامات امور ایثارگران دستگاه‌‌های اجرایی در راستای احقاق حقوق ایثارگران رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌‌های اجرایی باید به قوانین جامع ایثارگری عمل کنند، تصریح کرد: سه هزار و ۵۴۰ نفر از ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی این استان تبدیل وضعیت شدند که این تعداد تبدیل وضعیت از بین چهار هزار و ۴۲۵ نفر ایثارگر شاغل واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر