logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۵۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

برنامه‌های روز شهید به صورت مردمی اجرا می‌شود

برنامه‌های-روز-شهید-به-صورت-مردمی-اجرا-می‌شود-
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برنامه‌های روز شهید به صورت مردمی اجرا می‌شود و امیدواریم با عنایت شهدا خدمات ارزنده و شایسته‌ای به جامعه هدف ارائه دهیم،

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عومی بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان؛ عباس برزگر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا راه را به ما نشان دادند و شهدا شاهد و ناظر اقدامات هستند که امیدواریم همیشه حال و هوای شهدایی داشته باشیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خون شهدا خدمات موثری در کشور داشته است، تصریح کرد: به عنوان یک خدمت‌گذار کوچک در بنیاد شهید برای ۶۰ هزار ایثارگر خدمات ارائه داده می‌شود.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه در آستانه روز شهید قرار داریم، تاکید کرد: برنامه‌های روز شهید باید به صورت مردمی اجرا شود و امیدواریم با عنایت شهدا خدمات ارزنده و شایسته‌ای به جامعه هدف ارائه دهیم، هرچند خدمات ما در مقایسه با ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بسیار ناچیز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات نشان دادند قدردان نظام هستند و هر چه خدمت کنیم به مردم کم است چراکه مردم ایران شایسته خدمات بهتر هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین با تاکید بر لزوم ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه داد: بنیاد شهید یک نهاد انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ولی متاسفانه در حال حاضر به یک دستگاه خدمت‌رسان‌ تبدیل شده است که امیدواریم با مشارکت سایر دستگاه‌ها بتوانیم خدمات مطلوب به این عزیزان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر