logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۵۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه قرآن و عترت در زنجان افتتاح شد

نمایشگاه-قرآن-و-عترت-در-زنجان-افتتاح-شد
مدیرکل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هر ساله اقدامات و نمایشگاه‌های مختلفی درباره عترت و قرآن در استان برگزار می‌شود گفت: نمایشگاه قرآن و عترت در فرهنگ سرای امام خمینی زنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اصغر حاج علی اکبری روز دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه قرآنی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر سال یک رویداد قرآنی را در آستانه ماه مبارک رمضان پیش بینی و اجرا می‌کند گفت: نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان با حضور ۸۰ ناشر کشوری با یک هزار و ۹۰۰ عنوان کتاب در ۱۷ هزار جلد در قالب نمایشگاه کتاب برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: محصولات قرآنی، دینی، مذهبی و مهارت‌های زندگی، روانشناسی اسلامی و محصولات مرتبط در این نمایشگاه است و دعوت برای عموم آزاد است.

مدیر کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در این نمایشگاه ایستگاه تدبر در قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن و محصولات فرهنگی مرتبط با عفاف و حجاب از دیگر محصولات و فعالیت‌ها در این نمایشگاه است و این نمایشگاه از امروز ۱۴ اسفندماه شروع به کار نموده و تا ۲۴ همین ماه برای بازدید علاقه‌مندان در این حوزه دایر است.

حاج علی اصغری ابراز کرد: برپایی این نمایشگاه برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است برگزاری رویدادهای مختلفی از قبیل ایستگاه مطالعه در اماکن و صنوف مختلف در سطح استان نیز مد نظر قرار گرفته است در این مورد رایزنی‌هایی با تعدادی از شرکت‌هایی که در قالب  انتشارات فعالیت دارند صورت گرفته است.

لاطم به ذکر است نمایشگاه قرآن و عترت روز دوشنبه با حضور ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) افتتاح ش .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر