logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۵۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان ماهنشان

برگزاری-جشن-نیکوکاری-در-شهرستان-ماهنشان
رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان ماهنشان گفت: جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه سال نو به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با مشارکت در جشن نیکوکاری شادی را به نیازمندان هدیه کنیم، جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه سال نو به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری از یکم بهمن ماه سال‌جاری آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، مردم نیکوکار کشور ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی و نیکوکاری را به نمایش می‌گذارند.

 رئیس کمیته امداد ماهنشان با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش ملی، افزود: شماره کارت 6037997950024894 برای جذب کمک‌های مردمی خیران با هر توان مالی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir و سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir نیز آماده جذب کمک‌های مردم و خیران است.

ملکی اضافه کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند از طریق کد آنی پرداخت #٠۲۴۴*۱*۸۸۷۷ در این پویش ملی جشن نیکوکاری که امسال با شعار «عیدی برای همه» است شرکت کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر موارد فوق، پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان نیز، آماده دریافت کمک‌های مردمی خیران و نیکوکاران است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر