logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۱۷۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد:

۹ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است

۹-هزار-مرکز-نیکوکاری-در-کشور-فعال-است
مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه اساس اقتصاد مردم بر پایه خیر و احسان شکل گرفته است، گفت: ۹ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است و این تعاون و همدلی جای شکر دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی "موج رسا"; حمزه‌علی کوهساری امروز ۲۲ مرداد ماه در آئین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان، گفت: قطعا همانگونه که در تعالیم اسلامی هم به آن اشاره شده، هیچ خدمتی بالاتر از کمک به خلق خدا نیست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خیرین و فعالان عرصه کار قهرمانان ملی هستند اذعان کرد: با توجه به تحریم‌های اعمال شده و شرایط سخت، امروز ما افتخار می‌کنیم که در این برنامه هستیم و موج خدمت‌رسانی در کشور جاری و ساری شده و در شهر و روستا خیر و احسان انجام می‌شود.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه اساس اقتصاد مردم بر پایه خیر و احسان شکل گرفته است، افزود: ۹ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است و این تعاون و همدلی جای شکر دارد.

مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام کمیته امداد نیز در ادامه این مراسم، گفت: روز تشکل‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از زحمات موسسات خیریه است و رويكرد اصلي كميته امداد نیز بر اساس اساسنامه و فرمايشات مقام معظم رهبري در حمايت مردم و مشاركت آنها در راستای کمک به نیازمندان است.

وی با اشاره به اينكه مردم کمک کننده هستند و هر زمان وظايف به دست مردم سپرده شده، این وظایف به درستي انجام شده است گفت: حضور و نقش‌آفريني مردم در تمام عرصه ها نمايانگر اين است كه پشتيباني و قوت نظام به اتكاي مردم و برخورداري از حمايت مردمي است.

قائم مقام کمیته امداد اذعان کرد: امروز ما در فکر و اندیشه تحقق عدالت اجتماعی هستیم و آن را به عنوان ستون برپایی نظام می‌دانیم، و باید این امر در تعامل ما نیز مشهود بوده و این فعالیت‌های خیرخواهانه باید در راستای تحقق کامل اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر