logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۹۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی خبر داد:

حسینیه اعظم زنجان آماده دریافت کمک‌ مردمی به سیل‌زدگان بلوچستان

حسینیه-اعظم-زنجان-آماده-دریافت-کمک‌-مردمی-به-سیل‌زدگان-بلوچستان
مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی گفت: آمادگی داریم با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و گرفتاری هموطنانمان در این بخش کشور، کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم استانی‌ها را جمع‌آوری کرده و با کمک سپاه و هلال‌احمر به دست سیل‌زدگان برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اوقاف استان زنجان، ابراهیم مدحت گفت: گروه جهادی شهید ابوالفضل خدامرادی از فروردین سال ۱۳۹۹ بعد از همه‌گیری بیماری کرونا و لطمات شدید اجتماعی و اقتصادی آن به مشاغل و کسب و کارها ناتوانی اقشار آسیب‌پذیر جامعه در تامین نیازهای معیشتی و پیرو فرمان مقام معظم رهبری به اقشار مختلف مردم خصوصا نیروی مقاومت بسیج در خصوص حرکت جهادی کمک مومنانه و مواسات در بین مومنین، تشکیل شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: این گروه با مجوز سازمان بسیج سازندگی به شماره ۳۹۹۷۴۲۰۷۱۴۰۰۱ در سامانه اطلس جهادی به ثبت رسیده است. این گروه بر پایه شفایت مالی عمل می‌کند و تلاش می‌کینم با شناسایی نیازمندان واقعی، به کمک مردم زندگی ایشان را بهبود ببخشیم.

مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی گفت: از چهار سال پیش که فعالیت این گروه جهادی شروع شد با تلاش هیأت امنا و خادمین افتخاری حسینیه و اعضای گروه جهادی، خدمات خوبی به جامعه هدف خود ارائه کرده‌ایم و با تهیه بانک اطلاعاتی، خانواده‌های کم‌توان منطقه و محله حسینیه اعظم را تحت پوشش گرفته‌ایم و اولویت ارائه خدمات خود را به افراد کم‌توان، بیمار، سالخورده و خانواده‌های بد یا بی‌سرپرست یا دارای تعداد فرزندان بالا قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: از جمله اخیرا یک هزار و ۷۰۰ دست لباس و پوشاک و کفش نو یا قابل استفاده از مردم جمع‌آوری و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دادیم و در تابستان امسال ۳ هزار بسته گوشت گرم به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، از قربانی‌های اهدا شده به حسینیه اعظم را در اختیار خانواده‌های تحت پوشش خیریه‌ها، کمیته و بهزیستی قرار دادیم.

مدحت گفت: فعالیت این گروه به جمع‌آوری، تامین و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خلاصه نمی.شود و امسال موفق شدیم با هدف اشتغال‌زایی، مهارت‌آموزی و در راستای استقلال و خروج خانواده‌ها و افراد کم برخوردار از چرخه نیازمندی با استفاده از مربیان برای بیش از 175 نفر کلاس‌های آموزش خیاطی، گلیم‌بافی، صنایع‌دستی و مهارت رایانه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته مجموعا بیش از یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان کمک در زمینه‌های پوشاک، آزادی زندانیان، اهدای لوازم خانگی، اهدای مواد غذایی و بسته‌های معیشتی، کمک هزینه مسکن، کمک به زلزله زدگان خوی هزینه کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی گفت: اکنون نیز آمادگی داریم با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و گرفتاری هموطنانمان در این بخش کشور، کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم استانی‌ها را جمع‌آوری کرده و با کمک سپاه و هلال احمر به دست سیل‌زدگان برسانیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر