logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۵۹۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پیام تشکر مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان از حماسه بصیرت مردم؛

مردم با حضور خود در عرصه انتخابات مثل همیشه خوش درخشیدند

مردم-با-حضور-خود-در-عرصه-انتخابات-مثل-همیشه-خوش-درخشیدند
بی شک حضور و مردم مشمول وعده الهی <<وسیجری الله الشاکرین>> خواهند بود چرا که انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه نعمت بیکران الهی در زمان غیبت ولی عصر(عج) برای مردم ایران و مسلمانان عالم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امروز مردم حماسی و بصیرت‌مدار ایران اسلامی دوباره حماسه دیگری آفریدند بی‌شک این حضور پر شور و مقتدرانه بر سر صندوق‌های رای، 11 اسفندماه 1402 را به یوم الله دیگری تبدیل کرد و پاسخی کوبنده بر آن همه هجمه‌های عظیم بی‌سابقه نقشه‌های شیطانی و تحریم‌های بیش از یکسال دشمنان داخلی و خارجی داد این حضور تکلیف مدارانه مردم در تارک اذهان و تاریخ دنیا ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

بی شک حضور و مردم مشمول وعده الهی ﴿و سیجری الله الشاکرین﴾خواهند بود چرا که انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه نعمت بیکران الهی در زمان غیبت ولی عصر(عج) برای مردم ایران و مسلمانان عالم است. 

این پیروزی بزرگ مردم ایران، روح تازه‌ای بر مردم مقتدر و مظلوم غزه دمید و امیدی جانبخش برای ادامه جهاد مسلمانان دنیا برای رسیدن به پیروزی نهایی و شکست و دلسردی دشمنان مستکبر و جیره خوارانشان در عالم آفرید.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان این پیروزی شکوهمند را به رهبر سرافرازمان، طلاب اساتید، اساتید، مبلغان و علی الخصوص مردم فهیم و شریف استان و همه مردم با ایمان کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید ضمن تشکر از همه مسئولین پرتلاش استان، علی الخصوص صدا و سیما، این حرکت هوشمندانه ملت ایران را قدر می‌دانیم و اعلام می‌کنیم که پای این انقلاب هستیم و در کنار مسئولین بلند همت‌مان لباس رزم دیگری برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی می‌پوشیم و مصداق آیه﴿ وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ ﴾ تا پای جان دست از مجاهدت بر نمی‌داریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر