logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

بازنمایی عملیات ثامن الائمه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان/ یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرایی می شود

بازنمایی-عملیات-ثامن-الائمه-همزمان-با-هفته-دفاع-مقدس-در-زنجان-یک-هزار-برنامه-در-هفته-دفاع-مقدس-اجرایی-می-شود

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بازنمایی عملیات ثامن الائمه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان و در شهرستان ابهر انجام می شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند ما در جنگ ابهت دو  قدرت شرق و غرب را شکستیم.

وی با بیان اینکه به گفته امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردیم،گفت: دفاع و مبارزه و مقابله با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد.

این مسئول افزود:در دفاع مقدس همه ملت ایران چه مردم شلمچه و خرمشهر چه مردم استان های مختلف با کمک ها و قلک ها رزمندگان اسلام را پشتیبانی مادی و معنوی می کردند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه به برکت وجود حضرت امام و شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس در برابر دنیا ایستاده و به نتیجه رسیدیم ،خاطرنشان کرد: امروز اگر ملت های مسلمان در برابر استکبار،آمریکا و صهیونیست ها مقابله می کند به برکت آثار دوران دفاع مقدس است.

سردار کرمی با بیان اینکه شهادت افرادی همچون شهید حججی ها صحنه های شلمچه و خرمشهر را به ما تداعی می کند،یادآور شد: برای همه ما ضروری است یاد و خاطره شهدا  و رزمندگان اسلام را که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند،گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان زنجانی نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس داشتند،تصریح کرد: مقام معظم رهبری زنجان را به عنوان شهرغواصان دریا دل زنجانی نامیدند که این نشان دهنده اهمیت این شهر در این دوران است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان چنین نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده نقش رزمندگان زنجانی در نیروهای مسلح است،ادامه داد: ضروری است این ایام گرامی داشته شده و فضای جامعه و استان به فضای معنوی و دفاع مقدس تبدیل شده و این روحیه را در بین جوانان افزایش دهیم.

سردار کرمی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در هفته دفاع مقدس،خاطرنشان کرد: برنامه های این هفته توسط جوانان و بسیجیان و اقشار مختلف اجرایی می شود.

وی از اجرای یک هزار برنامه با عناوین مختلف در این هفته خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

این مسئول از برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: بازنمایی عملیات ثامن الائمه در شهر ابهر از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز در زنجان، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و سیره شهدا در دعوت به نماز از اهداف این جشنواره محسوب می شود.

ناصری با بیان اینکه به همین منظور با مشارکت دستگاه های اجرایی سه کمیته تشکیل شده است،افزود: تا کنون 412 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی گفت:مراسم اختتامیه این جشنواره 18 مهر ماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این جلسه، گفت:140 شهید سادات داریم که به مناسبت روز غدیر برنامه های لازم اجرایی می شود.

کاظمی گفت: استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در هفته دفاع مقدس میزبان جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم کشور می شود.

وی افزود: غبارروبی و گل افشانی مزار شهدا نیز در ایام هفته دفاع مقدس انجام می شود.

این مسئول از حضور حجت الاسلام شهیدی برای مراسم اختتامیه جشنواره نماز زنجان خبر داد و گفت: مزار شهدای روستایی و شهری یادمان شهدای انقلاب برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر