logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۵۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

1782 نوآموز ابهری برای ورود به مدرسه سنجش شدند

1782-نوآموز-ابهری-برای-ورود-به-مدرسه-سنجش-شدند
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: یک هزار و ۷۸۲ نوآموز در شهرستان ابهر تاکنون از نظر سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند و ۹۱۲ نفر باقی ماندند.

داود مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: همه نوآموزان پیش‌دبستانی و کلاس اول دبستان برای بررسی سلامت جسمانی باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: یک هزار و ۸۷۲ نوآموز ابهری جهت ورود به مدرسه سنجش شدند که ۹۱۲ نفر از نوآموزان نیز از طرح باقی‌ ماندند که باید برای نوبت‌دهی سیستمی سنجش نوآموزان که از اول فروردین آغاز خواهد شد اقدام کنند و سنجش این نوآموزان از ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

مرادی تصریح کرد: شهروندان ابهری و روستاهای اطراف مرکز ابهر و اهالی صائین‌قلعه و روستاهای اطراف مرکز جامع صائین‌قلعه را جهت نوبت‌گیری اینترنتی انتخاب کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: خانواده‌ها بدون مراجعه به مدرسه فقط از طریق وارد شدن به سامانه my.medu.ir می‌توانند ثبت‌نام سنجش سلامت را انجام دهند که در واقع مرحله‌ اول ثبت نام مدرسه به حساب می‌آید و کودکان ۴ تا ۶ سال می‌توانند جهت سنجش ثبت‌نام کنند.

این مسئول بیان داشت: سنجش نوآموزان یک‌بار انجام می گیرد و نوآموزانی که قبلاً سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت انجام دادند، نیازی به نوبت‌گیری مجدد سنجش ندارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر