logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۸۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

درخشش مراکز قرآنی شهرستان ابهر در جشنواره صبغه‌الله استانی

درخشش-مراکز-قرآنی-شهرستان-ابهر-در-جشنواره-صبغه‌الله-استانی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: در جشنواره صبغه‌الله ۵ مؤسسه قرآنی شهرستان ابهر موفق به اخذ رتبه‌های برتر شدند.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: جشنواره صبغه‌الله که با هدف شناسایی برترین مراکز قرآنی استان که قرار است همه ساله برگزار شود، امسال دومین دوره خود را با اعلام نتایج داوری و برترین مراکز قرآنی استان در سال ۱۴۰۲ به پایان رساند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این دوره برترین‌ها در بخش‌های موسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی شهری، خانه‌های قرآنی روستایی و نیز برترین‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام شجاعی تصریح کرد: در بخش مؤسسات که مهمترین بخش این جشنواره بود، موسسه قرآنی انوار وحی با مدیریت مهری صفری‌راد از ابهر موفق به اخذ رتبه اول شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: در بخش‌های دیگر به ترتیب محمدمهزیار زرینه مدیر خانه قرآن هدایت صائین‌قلعه، دودانگه مدیر موسسه قرآنی نورالمهدی، ابراهیمی مدیر خانه قرآن شناط، محمدی مدیر خانه قرآن امیرالمومنین علیه السلام همگی از ابهر موفق به اخذ رتبه‌های برتر در این جشنواره شدند و به نفرات برتر در این جشنواره جوایز هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر