logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۵۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر‌کل ارشاد استان زنجان:

رسانه‌ها در انتخابات تاثیر ویژه‌ای داشتند

رسانه‌ها-در-انتخابات-تاثیر-ویژه‌ای-داشتند
مدیر‌کل اداره فرهنگ و ارشاد نسبت به تبیین دستاورد‌ها و اهمیت انتخابات و مشارکت مردم گفت: رسانه‌ها در انتخابات تاثیر ویژه‌ای داشتند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اصغر حاج‌علی اکبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی اتفاقات انتخاباتی به همت و همکاری دستگاه‌های حاکمیتی اتفاق افتاد افزود: در این جلسات مردمی از استاندار زنجان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح مساجد و محافل مردمی حاضر شدند و نسبت به روشن‌گری و پاسخگویی و رسیدگی به نیازمندی‌های مردم صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در ایام انتخابات تلاش بسیاری کردند اظهار کرد:  اهمیت و نقش اصحاب رسانه در این رویدادها نمایان می‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان با بیان اینکه تمامی اتفاقات انتخاباتی به همت و همکاری دستگاه‌های حاکمیتی اتفاق افتاد افزود: در این جلسات مردمی از استاندار زنجان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح مساجد و محافل مردمی حاضر شدند و نسبت به روشن‌گری و پاسخگویی و رسیدگی به نیازمندی‌های مردم صورت پذیرفت.

وی اظهار کرد: برای اینکه اصحاب رسانه اهمیت و نقش‌شان در این رویداد دیده شود

جشنواره‌ای در نظر گرفته‌ایم.

حاج علی اکبری با بین اینکه این جشنواره در دو بخش تخصصی و بخش مردمی اقدام شده است و بخش‌های مختلفی دارد گفت: محور‌های اخلاق انتخاباتی؛ اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری؛ انتخابات سالم؛ نقش رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات؛ ویژگی نمایندگان اصلح ؛ رأی اولی‌ها بوده است.

وی افزود: هدف این جشنواره تشویق اصحاب رسانه برای تولید محتوای فاخر است و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان ادامه داد: این جشنواره در چند قالب تنظیم شده است که شامل: عکس؛ پوستر؛ اینفوگرافی؛ خبر؛ کلیپ و محتوای صوتی و غیره است که عنوان این جشنواره نیز تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور است.

وی با تاکید بر اینکه در این جشنواره بخشی دیگر نیز تنظیم کرده‌ایم که با عنوان شهروند خبرنگار است اظهار کرد: شهروند خبرنگار ناظر به تولید محتوای مردمی بود که این موضوع در کار تخصصی فرهنگ و هنر است.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه سومین اقدام یک رویداد حضور را پیش بینی کرده ایم که به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد و افزایش مشارکت در قالب کلیپ های صد ثانیه ای قرار بود اتفاق بیفتد و به برگزیدگان این رویداد سه سفر مشهد مقدس اهدا خواهیم کرد و چندین جایزه پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از اتفاقات دیگر صدور پیام‌های چهره‌های فرهنگی و هنری و دعوت از مردم در راستای اهمیت انتخابات و نقش مجلس شورای اسلامی و شاخص های انتخاب اصلح در قالب کلیپ و عکس نوشته و غیره منتشر شد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان افزود: در قسمت تولید محتواها پیام هایی از چهره‌های مطرح کشوری؛ مدیران اجرایی؛ سران کشور؛ چهره‌های فرهنگی و هنری در قید حیات و درگذشته اتفاق افتاده است با هشتگ‌های ایران قوی انتخاب مردم مشهود است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش تخصصی و بخش مردمی اقدام شده است و بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: محور‌های اخلاق انتخاباتی؛ اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری؛ انتخابات سالم؛ نقش رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات؛ ویژگی نمایندگان اصلح ؛ رأی اولی‌ها بوده است.

حاج علی اکبری افزود: هدف این جشنواره تشویق اصحاب رسانه برای تولید محتوای فاخر بوده و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی است.

وی اظهار کرد: این جشنواره در چند قالب تنظیم شده است که شامل: عکس؛ پوستر؛ اینفوگرافی؛ خبر؛ کلیپ و محتوای صوتی و غیره است که عنوان این جشنواره نیز تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور است.

وی عنوان کرد: سومین اقدام در این حوزه یک رویداد حضور را پیش‌بینی کرده‌ایم به همت در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و افزایش مشارکت در قالب کلیپ‌های صد ثانیه‌ای قرار بود اتفاق بیفتد به برگزیدگان این رویداد سه سفر مشهد مقدس اهدا خواهیم کرد و چندین جایزه پیش‌بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر