logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۵۸۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

فردا‌ی انتخابات تمام رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شوند

فردا‌ی-انتخابات-تمام-رقابت‌ها-باید-به-رفاقت-تبدیل-شوند
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید فردای انتخابات تمام رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شوند و همه مردم از نماینده منتخب حمایت کنند و فرد منتخب نماینده همه مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: باید فردای انتخابات تمام رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شوند و همه مردم از نماینده منتخب حمایت کنند و فرد منتخب نماینده همه مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کردند که فرمودند: انتخابات ارکان درست اداره کشور و ارکان درست پیشرفت کشور و تضمین کننده امنیت ملی است.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: انداختن رای کاری آسان بوده و نتایج بسیار بزرگی به دنبال دارد و دشمن بیشتر از ما منتظر نتیجه انتخابات است.

وی ابراز کرد: انتخابات این دوره شهرستان به تمام معنا به مردم واگذار شده و در نهایت بیطرفی و بدون کوچکترین اغماض برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ادامه داد: جا دارد از همه افرادی که نامزد انتخاباتی شدند، هواداران آن‌ها، هیئت اجرایی و نظارت، شورای نگهبان تشکر و قدر‌دانی کنیم.

وی افزود: از صدا و سیما که سنگ تمام گذاشتند هم در معرفی نامزدها و هم در ایجاد شور انتخاباتی و همه و همه تشکر می‌کنم.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: جنایات انجام گرفته در غزه و فلسطین و نسل‌کشی که در حال انجام است قحطی، مریضی و کمبودهای موجود دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وی اظهار کرد: نباید این مسئله عادی جلوه داده شود و از حساسیت آن کم شود، باید فریاد مسلمانان بلند و بلندتر باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم تا در مقابل این جنایتکاران و حامیان آن‌ها بایستند و مانع این ظلم و ستم به مردم مظلوم شوند.

وی گفت: ما درخواست آتش‌بس و رساندن غذا، دارو و سوخت به مردم مظلوم غزه را داریم و از همه کشورهای مسلمان می‌خواهیم تا به تکلیف مسلمانی خود عمل کنند.

 امام جمعه ماهنشان ادامه داد: کشورهای مسلمان در مقابل این اقدامات و جنایات نباید سکوت اختیار کنند‌.

وی تصریح کرد: خود سوزی افسر نیروی هوایی نتیجه فضاحت سیاست‌های غرب در ماجرای غزه است، هر وجدان بیداری که شاهد این همه جنایت و نسل‌کشی در غزه و فلسطین باید چنین کاری را انجام می‌داد‌.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: اما وجدان در غرب و آمریکا مرده است و آن یک مورد نشان دهنده عمق جنایت، بی‌شرمی و فساد را نشان داد و شوک بزرگی به ارتش آمریکا وارد کرد و ننگ عظیمی را به دامن آن‌ها گذاشت.

وی عنوان کرد: دوشنبه چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و روز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم.

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: در جمهوری اسلامی دل‌های مسئولان به طور دائم باید برای رفع محرومیت‌ها بتپد و غفلت از قشرهای نیازمند حمایت به هیچ رو مورد قبول نیست.

وی ادامه داد: چون این انقلاب و نظام برای مستضعفان و پابرهنگان می‌باشد و کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهای انقلابی بوده که به وظایف خود الحق و الانصاف خوب عمل کرده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تاکید کرد: عملکردهایی که انجام داده‌اند در تبلیغات مسئولان انعکاس نیافته و معاندان و دشمنان هم حاضر به بیان خدمات آن‌ها نیستند.

وی ادامه داد: احسان و نیکوکاری از آموزه‌های دینی و از ارزش‌های اخلاقی و انسانی می‌باشد و در آخرین روزهای سال در احسان و نیکوکاری پیش قدم شوید و به وضعیت محرومان و مستضعفین رسیدگی کنید.

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: قرض‌الحسنه از آموزه‌های دینی و ارزش‌های اخلاقی و انسانی بوده که باید در ترویج آن کوشا باشیم.

وی ابراز کرد: ما باید ترویج کنندگان را یاری و حمایت کنیم، قرض‌الحسنه به جامعه تحرک بخشیده و به رشد و بالندگی آن کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری یادآور شد: اما نباید از نام آن به نفع دنیوی استفاده شود و از این طریق باری بسته شود

وی عنوان کرد: سه‌شنبه پانزدهم اسفند آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را گرامی می‌داریم و از همه مردم درخواست داریم تا از منابع طبیعی که امانت الهی

 بوده محافظت نمایند. 

امام جمعه ماهنشان گفت: کاشتن درخت یعنی کاشتن زندگی بوده و در انجام آن مشارکت نمایید اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که شهرستان ماهنشان از نظر ظرفیت‌های استفاده نشده طبیعی حائز رتبه بالایی می‌باشد. 

وی بیان کرد: حاصل خیزی زمین با محصولات متنوع کشاورزی بخشی از ظرفیت‌های شهرستان می‌باشد و بسیاری از ظرفیت‌ها دست نخورده باقی مانده که باید جوانان و تحصیل کردگان بومی وارد میدان شوند.

 این مسئول گفت: مدیران هم از خوش خدمتی پرهیز کنند و به فکر مردم باشند با نام منابع طبیعی زندگی و معاش مردم را مختل ننمایند و باعث نارضایتی و دلخوری مردم از نظام را فراهم ننمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر