logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۵۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان:

۹۰۰ بازرس، روند اجرایی انتخابات در زنجان را رصد می‌کنند

۹۰۰-بازرس،-روند-اجرایی-انتخابات-در-زنجان-را-رصد-می‌کنند
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: ۹۰۰ بازرس برای نظارت بر حسن اجرای انتخابات در شعبه‌های اخذ رای در سطح استان زنجان مستقر هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسین محمدی امروز با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: بازرسان عملکرد مجریان انتخاباتی را رصد و هر تخلفی را که بر خلاف قوانین است گزارش می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تصمیم‌گیری نهایی در خصوص این گزارش‌ها بر عهده شورای نگهبان است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: علاوه بر بازرسان مستقر در هر شعبه اخذ رأی، برای هر ۱۵ تا ۲۰ شعبه، یک سربازرس نیز جهت نظارت بر حسن انجام فرایند بازرسی تعیین شده است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: بازرسان به دقت،‌ روند اجرای انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی را رصد می‌کنند که تاکنون بر اساس گزارش‌ها میزان تخلفات نسبت به دوره‌های گذشته کمتر بوده است.

وی با بیان اینکه کاندیداها حق تبلیغ در شرکت‌های دولتی نداشتند، گفت: تخلفاتی در خصوص تبلیغ در شرکت‌های دولتی داشتیم و مستندسازی شده و گزارشاتی نیز ارجاع داده شده است.

محمدی با بیان اینکه دستورالعملی مبنی بر پرداخت تسهیلات به هیچ یک از کاندیداهای انتخابات مجلس در استان زنجان نداشتیم، اذعان کرد: اگر در دوره‌های قبل پرداخت شده به دلیل وجود اعتبار بوده و منع قانونی نداشته است، گفتنی است اگر امسال نیز اعتباراتی وجود داشت تسهیلات پرداخت می‌شد اما این دوره عملا هیچ پرداختی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امسال هزینه‌ای که کاندیداها کرده‌اند کاهش یافته است، افزود: امسال با توجه به حضور پررنگ صدا و سیما و رسانه‌ها در انتخابات، هزینه‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر