logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست شهرداری زنجان:

60 هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان انجام شده است/ پل سیدالشهدا در صورت تامین اعتبار تا 45 روز آینده افتتاح می‌شود

60-هزار-تن-آسفالت‌ریزی-در-سطح-شهر-زنجان-انجام-شده-است-پل-سیدالشهدا-در-صورت-تامین-اعتبار-تا-45-روز-آینده-افتتاح-می‌شود

سرپرست شهرداری زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر زنجان انجام شده است.

به گزارش موج رسا; علی محمدی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه سعی ما این است تا دست به دست هم دهیم و پروژه‌های عمرانی و خدمات شهرداری را با سرعت پیش ببریم، اظهار کرد: با تعاملی که با شورای شهر داریم پروژه‌های شهری در نقاط مختلف مناطق سه گانه رو به پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 60 هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر زنجان انجام شده است، عنوان کرد: آسفالت‌ریزی را تا آنجایی که فصل کاری اجازه دهد ادامه می‌دهیم که در این راستا مناطق محروم در اولویت قرار گرفته‌اند.

سرپرست شهرداری زنجان گفت: سعی می‌کنیم تا هفته دفاع مقدس 6 پارک محله را با اتمام در سه منطقه به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به پروژه پل سیدالشهدا خاطرنشان کرد: پروژه پل سیدالشهدا دغدغه شورا و شهرداری بوده که اگر منابع مالی را تامین کنیم ظرف 45 روز قابل بهره برداری خواهد بود، البته سعی می‌شود تا پایان شهریور ماه زیرگذر بازگشایی شده و پایه‌ها نیز برداشته شود.

محمدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در بحث سرمایه‌گذاری بیان کرد: رویکرد ما این است که به این سمت برویم و در این راستا حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری نیز فعال است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان نه تنها کمرنگ نشده بلکه با قوت بیشتری ادامه دارد، تصریح کرد: در جشنواره آش سعی شد تا مردم شبهای خوبی را سپری کنند.

سرپرست شهرداری زنجان با درخواست از اصحاب رسانه برای همراهی با شهرداری در حهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها اظهار کرد: امیدواریم با این انسجامی که شکل گرفته شاهد شکوفایی شهر باشیم.

وی با اشاره به پرداخت نشدن حقوق سه ماه نیروهای خدماتی شهرداری زنجان افزود: با تلاشی که انجام شد توانستیم یک ماه از حقوق‌ این نیروها را پرداخت کنیم.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر