logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۵۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست شهرداری ابهر:

۶ هزار اصله نهال در ابهر غرس می‌شود

۶-هزار-اصله-نهال-در-ابهر-غرس-می‌شود
سرپرست شهرداری ابهر گفت: امسال همزمان با روز درختکاری ۶ هزار اصله نهال در ابهر غرس می‌شود و مراسم روز درختکاری در پارک پردیس برگزار خواهد شد.

سیدکیانوش حسینی در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تأکید بر لزوم همکاری همه اعضای ستاد در راستای برگزاری مراسم‌های استقبال از بهار گفت: مراسم روز درختکاری در پارک پردیس برگزار خواهد شد و همه واحدها ملزم به همکاری در جهت برگزاری با شکوه‌تر این مراسم هستند.

بیشتر بخوانید

وی با یادآوری اینکه امسال همزمان با روز درختکاری ۶ هزار اصله نهال در ابهر غرس می‌شود، گفت: این امر در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت یک میلیارد نهال انجام خواهد شد.

حسینی با توضیح اینکه واحدهای مرتبط باید همکاری لازم را در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز درختکاری داشته باشند، ادامه داد: طرح کاشت نهال گامی مؤثر در راستای افزایش سرانه فضای سبز است.

سرپرست شهرداری ابهر با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در سطح شهرها همواره برای شهروندان آزاردهنده بوده و چهره شهرها را بهم می‌ریزد نخاله‌های ساختمانی است گفت: در آستانه نوروز جمع‌آوری نخاله‌ها باید با همت بیشتری انجام شود که در این راستا واحد موتوری باید نسبت به ادامه حمل نخاله‌ها از طریق ارسال ماشین‌آلات سنگین و به نوبت در نواحی اقدام کند.

حسینی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول موجود در سطح شهر و زیباسازی شهری نیز از موضوعاتی است که باید در آستانه نوروز مورد توجه قرار گیرد، متذکر شد: پاکسازی معابر و خیابان‌ها در روزهای پایانی سال نیز باید مورد توجه قرار گیرد و منظر شهری در آستانه نوروز برای شهروندان و مسافران زیباسازی شود.

سرپرست شهرداری ابهر با یادآوری اینکه افزایش روشنایی شهر نیز از موضوعاتی است که باید در استقبال از بهار مورد توجه قرار گیرد، افزود: در همین راستا تأمین و تجهیز روشنایی معابر عمومی و با اولویت اماکن عمومی که در هنگام عبور مسافرین مورد استفاده بیشتری دارند نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و بوستان های واقع در مسیر ورودی‌های شهر و نیز راه اندازی آب‌نماهای واقع در معابر اصلی در اسرع وقت اقدام کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر