logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۵۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

رساله دانشجویان مورد حمایت قرار می‌گیرد

رساله-دانشجویان-مورد-حمایت-قرار-می‌گیرد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌ما‌بین شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مطابق با نیاز شرکت و صنعت آب و فاضلاب و حمایت اطلاعاتی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، علی‌محمد نادرخانی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از توانمندی‌های دانشگاه‌ها، تفاهم‌نامه همکاری فی‌ما‌بین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان تفاهم‌نامه منعقد شد.

بیشتر بخوانید

نادرخانی در این جلسه استفاده از توان و توانمندی دانشگاه‌ها را در زمینه‌های مختلف مورد تاکید قرار داد. 

وی هدف از این همکاری را ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی، مطالعاتی، فناوری و آموزشی با دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: شناخت نیازهای آموزشی، پژوهشی و فناوری در زمینه‌های کاری مشترک، اجرای پروژه‌‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز شرکت از مرحله پیشنهاد تا مرحله تبیین دانش فنی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققین شرکت و دانشگاه از موارد مهم این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همکاری در تعریف موضوع رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مطابق با نیاز شرکت و صنعت آب و فاضلاب و حمایت اطلاعاتی را از دیگر موارد مطرح شده در تفاهم‌نامه اعلام کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر