logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۵۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیانیه؛

مشارکت در انتخابات قدرت نظام را نشان می‌دهد

مشارکت-در-انتخابات-قدرت-نظام-را-نشان-می‌دهد
هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان ورزشکاران، مربیان، داوران و آحاد مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» هیأت آمادگی جسمانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: انتظار می‌رود که همه جامعه ورزشی و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.

بیشتر بخوانید

متن بیانیه به شرح زیر است: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم. باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون نقش تاثیرگذار داشته باشند. 

اگر حضور پُرشور مردم در انتخابات باشد، این وحدت ملّی را نشان میدهد، این انگیزه‌ی ملّت ایران را برای حضور در صحنه نشان می‌دهد؛ انگیزه‌ی ملّت ایران و وحدت ملّی، قدرت ملّی به وجود می‌آورد؛ قدرت ملّی موجب امنیّت کشور می‌شود؛ وقتی کشور امنیّت پیدا کرد، آن‌وقت علم در آن کشور پیشرفت می‌کند، ورزش در آن کشور به شکوفایی می‌رسد، مشکلات گوناگون فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در کشور قابل حل می‌شود؛ مشارکت یک چنین معجزه‌ای می‌کند. 

ما جامعه ورزش و اعضای هیأت آمادگی جسمانی استان زنجان در انتخابات شرکت می‌کنیم و ازهمه آحاد مردم دعوت می‌کنیم در این حماسه شرکت نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر