logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۵۷۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
بیانیه؛

مشارکت مردم در انتخابات باعث ناکامی دشمن می‌گردد

مشارکت-مردم-در-انتخابات-باعث-ناکامی-دشمن-می‌گردد-
جوانان دیروز رفتند و برای دفاع از ناموس، وطن و این انقلاب خون دادند و اکنون وظیفه ماست که بتوانیم در سایه این امنیت و آرامش، از این میراث گرانبها که حاصل تلاش همان جوانان دیروز است و اکنون به نام مبارک شهید مزین شده‌اند، محافظت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اداره راهداری زنجانرود طی بیانیه‌ای به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند.

بیشتر بخوانید

متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

الم یعلم بان الله یری

جوانان دیروز رفتند و برای دفاع از ناموس، وطن و این انقلاب خون دادند و اکنون وظیفه ماست که بتوانیم در سایه این امنیت و آرامش، از این میراث گرانبها که حاصل تلاش همان جوانان دیروز است و اکنون به نام مبارک شهید مزین شده‌اند، محافظت کنیم.

شاید جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری باشد که مردم سالاری در آن در حد اعلی عمل نموده است که در آن حاکمیت نظام و مملکت بر عهده خود مردم می‌باشد و عموم مدیران میانی و ارشد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا و رئیس جمهور و ... از غاطبه همین مردم و با انتخاب همین مردم عزیز می‌باشد.

حال با توجه به نفوذ و حمله همه جانبه دشمن به این نظام مقدس از قبیل اقتصاد (که با فشار تحریم‌ها و از طرفی نفوذی‌های فاسد اقتصادی کام مردم را تلخ کرده‌اند)، سیاست، امنیت و بهداشت و ... اکنون بر آنند که خانواده‌ها علی‌الخصوص مادران که پایه و اساس هر امت و ملت هستند را نشانه بگیرند که اولین قدم برای تاثیرگذاری در این امر مهم، بی هویت و بی‌انگیزه و نا امید کردن مردم عزیز است که لازمه آن این است که انتخاب سرنوشت مردم که سال‌ها به دست خود مردم رقم خورده را کم اهمیت جلوه دهند.

دشمنان منحوس برای فروپاشی این نظام، نقشه‌ها کشیده‌اند که بدون شک این آرزوی شوم خود را به گور خواهند برد.

قطعا بنده منکر ناکامی‌ها، مشکلات و عدم کفایت برخی مسئولین نیستم و نخواهم بود، اما فراموش نکنید که اتفاق سال‌های گذشته و حمله تمام عیار دشمنان با تمام منابع انسانی، مالی و رسانه‌ای خود با الطاف ائمه اطهار علی الخصوص حضرت فاطمه زهرا(س) ناکام ماند و اکنون مشاهده می‌کنیم که آن سپاه خبیث در حال فروپاشی است و به قطع با حضور گرم و پرشور در انتخابات پیش رو به لطف همین اعیاد و ماه مبارک، تمامی این مشکلات تبدیل به اتفاقات خوب و البته شایسته مردم عزیز خواهد بود.

تقاضای عاجزانه بنده از مردم این است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص داشتن بصیرت و جهاد تبیین، علاوه بر حضور پرشور در انتخابات با بررسی دقیق نسبت به انتخاب اصلح دقت نموده تا علاوه بر تاثیر گذاری در سرنوشت خود، بلکه در سرنوشت و آینده میهن عزیزمان سهمی داشته باشیم.

و در آخر اینکه ما در صورت مشارکت و حضور بالا می‌توانیم مطالبه‌گر مشکلات و موانع باشیم و شک ندارم که همانند تحریم ۳ ساله صدر اسلام و گذر از شعب ابی طالب، این ایران عزیز نیز به زودی شاهد رشد، ارتقا و تبدیل به قدرت منطقه‌ای و جهانی در تمام زمینه‌ها خواهد بود و مردم عزیز ایران به آنچه که استحقاق آن را دارند خواهند رسید و تنها رمز پیروزی، حضور و شرکت در چنین مراسمات سرنوشت ساز یعنی انتخابات است.

پس به امید خدا با شعار، همه باهم با حضور پرشور و منسجم بر گذر از این پیچ تاریخی در روز جمعه در پای صندوق‌های رای، مجددا پیمان عهد و اخوت خواهیم بست با شهدای عزیز این مرز و بوم برای ساختن ایرانی آباد و قوی.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر