logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۵۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

دستگيری عامل تهديد و اخاذی در فضای مجازی

دستگيری-عامل-تهديد-و-اخاذی-در-فضای-مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسايی عامل تهديد به انتشار عکس‌ها و فيلم‌های خصوصی ديگران در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان؛ هادی نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه يکی از شهروندان به پليس فتا مبنی بر تهديد به انتشار عکس‌‎‎ها و فيلم‌های خصوصي وی در فضای مجازی، از پليس فتا در خواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کارشناسان پليس فتا ضمن تشکيل پرونده اوليه، با ثبت اظهارات شاکيه موضوع را در دستور کار خود قرار داده و برای انجام اقدامات لازم وارد عمل شدند.

نوروزی بيان داشت: با اقدامات تخصصی و فنی صورت گرفته توسط کارشناسان و گستره چتر اطلاعاتی اين پليس، پس از استخراج مستندات مربوطه متهم شناسايي شد و با توجه به حساسيت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی اقدام به دستگيری متهم و توقيف تجهيزات الکترونيکی شد.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: در ادامه روند بررسی‌ها مشخص شد متهم پرونده که همسر سابق شاکيه بوده و به دليل مشکلات و اختلافات موجود با توجه به اينکه از قبل به اطلاعات ايشان دسترسي داشته است با تهديد شاکيه مبنی بر انتشار محتواها در فضای مجازی، قصد اخاذی از وی را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بيان اينکه متهم ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده بود، افزود: پس از ارائه مستندات و ادله ديجيتال استخراجی کافی توسط کارشناسان اين پليس، متهم به بزه خود معترف شد که وی به همراه پرونده تکميل شده، برای تصميم گيری‌های لازم به دادسرا معرفي شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ]
به عنوان مخاطب مطالب جالب را پیگیر هستید ممنون
فرم ارسال نظر