logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۵۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است

شرکت-در-انتخابات-یک-وظیفه-ملی-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پیام‌های مقام معظم رهبری از ابتدای سال برای شرکت پرشور در انتخابات بوده است، گفت: حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی یک وظیفه ملی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید ناصحی‌مقدم امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: انتخابات بسیار مهمی پیشرو داریم که شامل دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی نداشت الا انتخابات، کافی بود که در این انتخابات شرکت کنیم و به جمهوری اسلامی مجدد رأی دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در بسیاری از انتخابات رخ داده کسانی توسط مردم انتخاب شده‌اند که مخالف جناح حاکم در قوه مجریه بوده و این نشان می‌دهد سلامت و اقتدار صندوق‌های رأی وجود داشته است و اسم افراد حتی مخالف هم از صندوق رأی بیرون آمده است.

وی با اذعان به اینکه ۴۵ سال کنونی قابل قیاس با ۴۵ سال گذشته نیست، گفت: نوع انتخابات و سلامت انتخابات در ایران یکی از بی‌نظیرترین موضوعاتی است که در دنیا برگزار می‌شود و انتخابی که مردم دارند یک انتخاب بلامنازع در جمهوری است.

ناصحی‌مقدم یادآور شد: همین که توانسته‌ایم ۴۵ سال هر دو سال یک بار انتخاب آزاد داشته باشیم خود به تنهایی حجت برای همگان، جهت حضور در انتخابات است.

وی تاکید کرد: از همه مردم استان درخواست دارم حضور پر شور در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای داشته باشند چراکه قطعا چشم شهیدان و حضرت امام به رأی تک‌تک ما است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پیام‌های مقام معظم رهبری از ابتدای سال برای شرکت پر شور در انتخابات بوده و از ابتدای سال برای شرکت در انتخابات پرشور دعوت کرده‌اند، گفت: با این حال حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است.

وی با اشاره به اینکه روزها در این تلاطم هستیم که چرا در انتخابات شرکت کنیم و دوم باید به چه کسی رأی دهیم مطرح است، ادامه داد: رهبری در این ارتباط بیاناتی فرموده‌اند. حتی امام راحل نیز بیاناتی داشتند که نقشه راه قرار دارد، ایشان فرموده‌اند مردم در انتخابات آزادند نیاز به قیم ندارند. جامعه اسلامی با درایت خود قدرت انتخاب اصلح را دارند اما هیچ کس نباید توقع داشته باشد که دیگران اظهاد وجود نکنند.

ناصحی‌مقدم گفت: طبق فرموده امام راحل مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رأی دهند که وفا‌دار به اسلام باشند و به قول خود عمل کنند، چراکه مجلس خانه مردم و امید مستضعفان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر