logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۵۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان خبر داد:

انصراف ۲۴ نامزد انتخابات استان زنجان

انصراف-۲۴-نامزد-انتخابات-استان-زنجان
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۲۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از آغاز فرآیند انتخابات در حوزه‌های انتخابیه این استان از ادامه رقابت منصرف شدند و بیشترین انصرافی‌ها از حوزه زنجان و طارم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ولی‌الله رحیمی امروز شبکه اشراق زنجان با بیان اینکه ۲۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از آغاز فرآیند انتخابات در حوزه‌های انتخابیه این استان از ادامه رقابت منصرف شدند، گفت: ۱۵ نفر از انصرافی‌ها از حوزه انتخابیه زنجان، یک نفر در حوزه انتخابیه خدابنده، یک نفر در ابهر و هفت نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان بوده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه نصب بنر‌ها جز در محل‌های تعیین شده تخلف محسوب می‌شود، گفت: شهرداری مکان‌هایی برای تبلیغات کاندیداها جهت نصب بنر و عکس تعیین کرده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه از سوی مراکز دولتی مکان‌هایی برای نصب بنر و عکس کاندیداها در نظر گرفته شده است که می‌توانند از آنها استفاده کنند، گفت: مراجع ذی‌ربط تخلفات احتمالی در این بخش را رصد می‌کنند.

 رحیمی با اذعان به اینکه تذکرات لازم به تخلفات احتمالی به کاندیداها داده می‌شود، تصریح کرد: در صورت تکرار تخلفات برخورد لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رای‌گیری انتخابات پیشرو در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در استان زنجان در قالب 772 شعبه ثابت و سیار انجام می‌شود افزود: در مجموع حدود 11 هزار نفر از استان زنجان در امر برگزاری انتخابات بعنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی در شعب حاضر خواهند بود.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان 11 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر