logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۵۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شهری، شورای اسلامی شهر زنجان:

شهرداری برای کاندیداهای متخلف در تبلیغات شکوائیه تنظیم کند

شهرداری-برای-کاندیداهای-متخلف-در-تبلیغات-شکوائیه-تنظیم-کند
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شهری، شورای اسلامی شهر زنجان گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها با چسباندن کاغذ‌های تبلیغاتی خود بر روی تاسیسات شهری سبب مخدوش شدن چهره شهر شدند که باید شهرداری برای کاندیداهای متخلف در تبلیغات شکوائیه تنظیم کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید نجفی امروز در در نطق پیش از دستور جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جمله معروفی وجود دارد که بیان شده ایران حرم است بنابراین کسی که در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شود یک مدافع حرم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با اشاره به اینکه تخلفات تبلیغاتی کاندیداها را در سطح شهر شاهد هستیم بیان کرد: متاسفانه کاندیداها با چسباندن‌ کاغذها به تاسیسات شهری آسیب وارد می‌کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شهری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: باید در خصوص این تخلفات شهرداری و شورای شهر علیه کاندیدایی که دچار بی‌قانونی شده، شکوائیه تنظیم کند.

وی اذعان کرد: به بنظر بنده باید کاندیداها طرفداران خود را پایبند قانون نگه‌دارند و اجازه ندهند چهره زیبای شهری که هزینه بسیاری برای زیباسازی شده، مخدوش کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه کار تبلیغاتی برخی کاندیداها به جایی رسیده است که با اسپری بر روی دیوار شهرداری نام کاندیدایی را نوشته‌اند.

نجفی با اشاره به اینکه از رئیس ستاد انتخاباتی استان خواهشمندیم تا تخلفات این کاندیداها در هیأت بازرسی مورد بررسی قرار دهند، گفت: این کاندیداها با چنین روش‌های تبلیغاتی دهن کجی به قانون می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر