logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

تبلیغات-نامزدهای-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-آغاز-شد
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شد، گفت: کاندیدا‌ها از نصب بنرهای بزرگ در نقاط مختلف شهر و روستاها خودداری کنند.

ابوالفضل رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: از ساعت یک دقیقه بامداد امروز پنجشنبه رقابت‌های انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد و تا ۸ صبح روز دهم اسفند و به عبارتی تا ۲۴ ساعت قبل رای‌گیری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تاکید اصلی بر رعایت قانون و دستورالعمل‌های تبلیغات انتخاباتی و رعایت ضوابط است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان‌ با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی اذعان کرد: امیدواریم مردم بتوانند در فضای آرام تبلیغاتی کاندیداها، کاندیدا مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: یکی از نکات مهم این موضوع است که الصاق و نصب بنر‌های بزرگ فقط در نقاط مختلف شهر و روستا در مقابل ستادهای اصلی و فرعی مجاز است.

رفیعی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف در این دوره از انتخابات برای تمامی کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های تلویزیونی از جمله پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدها و نیز پخش مناظرات، کمک شایانی به شناخت مردم از سوابق، برنامه‌ها و توانمندی‌های کاندیداها خواهد کرد ضمن اینکه امکانات دولتی مانند سالن‌های همایش و ورزشی شهرها و روستاها برای استفاده در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها و هوادارانشان تعیین و اعلام شده و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز محل‌هایی برای نصب آثار و اقلام تبلیغاتی کاندیداها فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر رعایت قانون توسط نامزدها قوت گرفته است گفت: نامزدهایی که این موضوع را در نظر نگیرند و خلاف مواد قانونی عمل کنند، باید منتظر عواقب آن هم باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مشارکت مردم مهمترین اصل در انتخابات است و زیرساخت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر