logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۵۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دمای هوا زنجان افزایش می‌یابد

دمای-هوا-زنجان-افزایش-می‌یابد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز آسمان استان ابری خواهد بود که تا عصر با وزش باد شدید همراه خواهد شد و این روند تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت گفت: دمای هوای زنجان افزایش می‌یابد.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در ارتفاعات و مناطق بادگیر احتمال رخداد کولاک برف نیز وجود خواهد داشت. طی امروز تا اواخر وقت چهارشنبه احتمال بارش‌های پراکنده برف در برخی مناطق وجود خواهد داشت گفت: همچنین، هوای سرد و یخبندان تا روز پنجشنبه همچنان در استان مستقر خواهد بود که در همین خصوص هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده است و از عصر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده دمای هوا افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز آسمان استان ابری خواهد بود که تا عصر با وزش باد شدید همراه خواهد شد و این روند تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است و به دلیل وجود رطوبت و وزش باد دمای محسوس می‌تواند بسیار کمتر از میزان واقعی باشد.

محمدی افزود: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته فرودگاه زنجان با 10- درجه سلسیوس سردترین و گیلوان با 10.6 درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

وی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی هفت و صفر درجه، ابهر منفی هفت و منفی یک درجه، خرمدره منفی هشت و منفی یک درجه، آببر منفی ۲ و هفت درجه، قیدار منفی ۹ و منفی یک درجه، سلطانیه منفی هفت و صفر درجه و ماهنشان منفی ۶ و چهار درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ]
خداروشکر ممنون از اطلاع رسانیتون جمعه برای شرکت در رای گیری هوا خوبه
فرم ارسال نظر