logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۵۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یاداشت؛

دشمنان از حضور مردم در عرصه انتخابات واهمه دارد

دشمنان-از-حضور-مردم-در-عرصه-انتخابات-واهمه-دارد
قبل از هر انتخاباتی در کشور همیشه میزان مشارکت مردم پای صندوق‌های رای امری مهم و کلیدی است چرا که دشمنان نظام در صدد هستند تا با تبلیغات منفی مخصوصا درفضای مجازی اذعان عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» کشور ما بعد از انقلاب رای گیری و پای صندوق‌های رای آمدن برای همه افراد اعم از زن و مرد در جامعه تعریف شد چرا که تک تک مردم در تحقق انقلاب نقش دارند.  نقش آفرینان اصلی در این انتخابات شهدا هستند که با نثار خون خود در راه استقلال و آزادی جانفشانی نمودند و با تدابیر بنیانگذار انقلاب به پیروزی رسیدند.  انقلاب اسلامی یعنی مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی که اساس آن مردم و نظر مردم است در بسیاری از کشورها نیز انتخابات وجود دارد ولی آنقدر به مشارکت مردم اهمیتی داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

دشمنان نظام ماه‌ها است که شروع به تبلیغات منفی در فضای مجازی برای عدم مشارکت مردم انجام می‌دهند و برای عدم تحقق حضور مردم هزینه‌های گزاف خرج نموده‌اند.  سوالی که مطرح است چرا دشمن باید برای عدم حضور مردم در انتخابات هزینه کند؟ چون از زمان تشکیل انقلاب اسلامی ایران دشمنان شرق و غرب در صدد بودند تا مانع بزرگی برای انقلاب نو پای جمهوری اسلامی باشند غافل از آنکه انقلابی که مردمی باشد شکست داده نمی‌شود و در اصل دشمن از حضور مردم در عرصه‌ انتخابات واهمه دارد.

شهدا رفتند تا مردم آزادانه بتوانند برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند آنها رفتند تا مردم با عزت و افتخار زندگی کنند و به راستی امروز هر آنچه داریم از خون شهدا است.

طبق بیانات مقام معظم رهبری؛ آنچه که مهم است، حفظ راه شهداست؛ یعنی پاسداری از خون شهدا و این، وظیفه اوّلِ ما است. در قبال شهدا، همه هم موظّفیم. نه این که بعضی وظیفه دارند و بعضی ندارند. البته کسانی که مسؤولیتی دارند و شانه‌های آنها زیر بار مسؤولیت‌های بزرگ یا کوچک قرار گرفته است، وظیفه بیشتری دارند.

شهید، چیز عظیم و حقیقت شگفت‌آوری است. ما چون به مشاهده شهدا عادت کرده‌ایم و گذشت‌ها و ایثارها و عظمت‌ها و وصایا و راهی که آنها را به شهادت رساند، زیاد دیده‌ایم، عظمت این حقیقت نورانی و بهشتی برایمان مخفی می‌ماند؛ مثل عظمت خورشید و آفتاب که از شدّت ظهور، برای کسانی که دائم در آفتابند، مخفی می‌ماند.

امروز ابزار و وسایل مختلفی با پیشرفت علم در دسترس آحاد مردم  وجود دارد تا بتوانند با انتخاب آگاهانه مسیر روشنی را برای آینده کشور خلق کنند.  11 اسفند ماه بار دیگر مردم با شور و شوق پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و به استکبار و دشمنان نظام خواهند فهماند که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند و به بیگانگان اجازه دخالت درامور کشور و ملت را نخواهند داد.  

 سمیرا قربانی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر