logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۵۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت تکواندو شهرستان ابهر:

تیم تکواندو ابهر نایب قهرمان مسابقات استانی شد

تیم-تکواندو-ابهر-نایب-قهرمان-مسابقات-استانی-شد
رئیس هیأت تکواندو شهرستان ابهر گفت: تیم هیأت تکواندو شهرستان ابهر در‌ مجموع با ۱۴ برد، یک تساوی و یک باخت توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات استان زنجان را از آن خود کند.  

زهرا حاجی‌حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در هفته‌های پایانی لیگ نونهالان پسر نکوداشت استاد احمد عطایی در قالب ۹ تیم در خانه تکواندو استان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تیم هیأت تکواندو شهرستان ابهر در هفته هفتم قدرتمندانه ۹ بر ۱ مقابل تیم هیأت شهرستان زنجان الف به پیروزی رسید و در هفته پایانی با نتیجه درخشان ۱۰ بر ۰ توانست آریوبرزن را مغلوب خود کند‌.

حاجی‌حسنی تصریح کرد: تیم شهرستان ابهر در‌ مجموع با ۱۴ برد، یک تساوی و یک باخت توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

رئیس هیأت تکواندو شهرستان ابهر گفت: در این دوره از مسابقات با تشخیص کمیته فنی استان زنجان امیرمحمد قهرمانی بازیکن خوش‌تکنیک ابهری به عنوان فنی‌ترین بازیکن و مهدی نجاتی به عنوان بهترین سرپرست انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: در پایان از جانب هیأت تکواندو شهرستان ابهر به پاس نکوداشت از احمد عطایی تجلیل و از زحمات علی سپهری رئیس هیأت تکواندو استان زنجان و سرمربی تیم درخشان هیأت تکواندو ابهر خداوردی اکبری تقدیر به عمل آمد. 

این مسئول در پایان برای بازیکنان شایسته هیأت تکواندو شهرستان ابهر آرزوی موفقیت و کامیابی کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر