logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۵۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی مهدی(عج) استان زنجان:

مشارکت در انتخابات آینده کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد

مشارکت-در-انتخابات-آینده-کشور-را-تحت-تاثیر-قرار-می‌دهد
معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی مهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات امری ضروری است گفت: مشارکت در انتخابات آینده کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد فروزنده در جلسه هیات اندیشه ورز بسیج رسانه و تجلیل از داوران جشنواره ابوذر با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی سه تمدن در جهان مطرح بود عبارتند از تمدن یونان، تمدن اسلامی و تمدن غرب که پیش از رنسانس پایه ریزی شده بود گفت: این موضوع بیانگر این مطلب است که مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف در جامعه اعم از سیاسی بی ارزش و بی نتیجه بود و مردم هیچ دخالتی در تعیین سرنوشت خود و کشورشان نداشتند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: یکی از محورهای ساختار نظام بین‌الملل همان گفتمان دموکراسی است که حضور و مشارکت مردم در مباحث ملی و اساسی کشور را مطرح می‌کند و به آن ارجعیت می‌بخشد‌ و مردم باید آگاهی لازم را داشته باشند.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی مهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: یکی از اصول مهم و اصلی شرکت در انتخابات مشارکت و دخالت مستقیم مردم در حوزه‌های مختلف است اما مشارکت مردم در حوزه سیاسی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دارای اهمیت والایی می‌باشد که بحث انتخابات در کشور نمونه‌ای از آن است.

فروزنده ابراز کرد: آگاه‌سازی مردم در امر مشارکت در انتخابات از اهم موضوعات است که باید به آن پرداخته شود و عوامل بازدارندگی بسیاری از جمله جنگ روانی دشمن بر علیه انتخابات ما شکل گرفته است و مردم نسبت به این مهم باید با آگاهی و هوشیاری تمام عمل نمایند.

وی اضافه کرد: مردم باید آگاهی لازم را برای ضرورت حضور پررنگ در انتخابات داشته باشند و باید بدانند تشویق دشمن برای رای ندادن، منافع معاندان را تامین می‌کند.

در پایان جلسه از داوران نهمین جشنواره ابوذر استان زنجان تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر