logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۷۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

رأی‌اولی‌ها نقش خود را در انتخابات خوب ایفا کنند

رأی‌اولی‌ها-نقش-خود-را-در-انتخابات-خوب-ایفا-کنند
استاندار زنجان خطاب رأی‌اولی‌ها گفت: شما امسال برای نخستین بار پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوید و بلوغ اجتماعی شما شکل می‌گیرد و به عنوان شخصیت مستقل وارد جامعه شده بنابراین ضروری است نقش خودتان را خوب ایفا کنید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی، ظهر امروز در همایش یک هزار نفری دانش‌آموزان پسر رأی‌اولی‌ها با بیان اینکه انسان‌ها در یک دوره‌ای به بعد هر چیزی را که در دوره نوجوانی و جوانی اندوخته‌اند را استفاده می‌کنند، خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: بنابراین از همین حال باید برنامه‌ریزی کنید برای اینکه یک زندگی کیفی داشته باشید وگرنه همه زندگی کمی را می‌کنند.

بیشتر بخوانید

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری از همان سن و سال نوجوانی شهید شهریاری بود، گفت: شما در سن نوجوانی تصمیم می‌گیرید که آینده خودتان را چطور بسازید، بنابراین کیفی زندگی کردن مهم است.

وی با بیان اینکه مغز را می‌توان با قدرت فکر تقویت کرد و لازمه آن هم مطالعه است، خطاب به دانش‌آموزان افزود: از همین حال مطالعه خود را تقویت کرده و تکلیف خودتان را باید با فضای مجازی مشخص کنید.

افشارچی با بیان اینکه در زندگی دو مسیر آسان و درست وجود دارد، گفت: متاسفانه کارهای درست معمولا آسان نیست و سختی خودش را دارد و از شما می‌خواهم که در دوراهی‌های زندگی خود مسیر آسان را انتخاب نکنید.

 استاندار زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان مبنای فکری خودشان را باید قوی کنند، ادامه داد: شما در حال حاضر به بلوغ اجتماعی رسیده‌اید بنابراین علاوه‌بر اینکه یک سری کارهای برای زندگی شخصی خود انجام می‌دهید و مستقل هستید باید برای اجتماع هم کاری کنید.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم همه مشکلاتی که وجود دارد حاکمیت هم به مردم اعتماد کرده است و اجازه رای دادن و شریک شدن در سرنوشت خودشان را داده است، ادامه داد: شما امسال برای نخستین بار پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوید و بلوغ اجتماعی شما شکل می‌گیرد و به عنوان شخصیت مستقل وارد جامعه شده بنابراین ضروری است نقش خودتان را خوب ایفا کنید.

افشارچی با بیان اینکه شرکت کردن در انتخابات و خوب انتخاب کردن در انتخابات هر دو به یک اندازه مهم است، افزود: بلوغ اجتماعی خودتان را قدر بدانید ضمن اینکه مسولیت اجتماعی موضوع مهمی است که باید به آن اهمیت دهید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر