logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۵۷۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور در زنجان برگزار می‌شود

جشنواره-تولیدات-رسانه‌ای-حماسه-حضور-در-زنجان-برگزار-می‌شود-
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان حماسه حضور با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اصغر حاج‌علی‌اکبری با اشاره به این‌که مشارکت مردمی در انتخابات موجب کاهش تعارضات اجتماعی و افزایش وحدت ملی می‌شود گفت: سلامت روانی جامعه در برهه زمانی کنونی در سایه مشارکت فراگیر در انتخابات است و باید از همه ابزارها برای افزایش مشارکت مردمی استفاده کرد و در این مسیر رسانه‌ها به سبب فراگیری نقش بسیار مهمی دارند.

بیشتر بخوانید

 وی پیرامون برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور نیز عنوان کرد: این جشنواره با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به همت معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان و با هدف ترغیب و تشویق اصحاب رسانه به تولیدات محتوایی فاخر و اثرگذار، ایجاد فضای پرشور و شعور انتخاباتی، کمک به انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: اخلاق انتخاباتی، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، انتخابات سالم، نقش رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات، ویژگی‌های نماینده اصلح، بررسی وظایف نمایندگان و تاثیر بر انتخابات و رای اولی‌ها محورهای اصلی جشنواره و همچنین تولیدات محتوایی مردمی نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور است.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: آثار ارسالی باید از اول مهر تا دوازدهم اسفند 1402 در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تولید محتواهای مردمی در سکوهای ایرانی ایتا، سروش، روبیکا و... منتشر شده باشند و شرکت کنندگان باید لینک کوتاه تولیدات خود را به همراه تصویر کارت ملی، شماره تماس و قالب اثر تا بیستم اسفند ماه از طریق پیام‌رسان‌ ایتا به شماره‌ همراه 09190603735 ارسال نمایند.

گفتنی است عکس، پوستر، اینفوگرافیک، کلیپ، محتوای صوتی، موشن گرافیک، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله و یادداشت قالب‌های جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر