logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۵۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

850 هزار نفر در زنجان واجد شرایط رأی دادن هستند

850-هزار-نفر-در-زنجان-واجد-شرایط-رأی-دادن-هستند
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه 850 هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هستند گفت: از این تعداد بیش از 39 هزار نفر را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفصل رفیعی امروز در گفتگو با رادیو انتخابات گفت: 850 هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از این تعداد بیش از 39 هزار نفر را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه سومین رزمایش شبیه‌سازی انتخابات در استان زنجان با موفقیت انجام شد گفت: همه شرایط و امکانات برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و باشکوه در 11 اسفندماه امسال مهیا شده است.

وی با بیان اینکه رأی‌گیری انتخابات پیشرو در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در استان زنجان در قالب 772 شعبه ثابت و سیار انجام می‌شود افزود: در مجموع حدود 11 هزار نفر از استان زنجان در امر برگزاری انتخابات بعنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی در شعب حاضر خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: برای حوزه انتخابیه زنجان – طارم 331 شعبه، ابهر – خرمدره و سلطانیه 184 شعبه، ماهنشان – ایجرود 97 شعبه و خدابنده 160 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان 11 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر