logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

اردوی راهیان پیشرفت در زنجان با حضور جوانان فعال فرهنگی برگزار شد

اردوی-راهیان-پیشرفت-در-زنجان-با-حضور-جوانان-فعال-فرهنگی-برگزار-شد-
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اردوی راهیان پیشرفت با شرکت جوانان فعال فرهنگی برگزار شد.

حمیدرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عنوان کرد:  موضوع راهیان پیشرفت اهداف عمده‌ای در حوزه جوانان و نوجوان دارد که می‌تواند به تقویت روحیه خود باوری و ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و افزایش توانایی آنها موثر باشد.  

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان پیشرفت به منظور آشنایی بیشتر با دستاورد‌های علمی و صنعتی استان زنجان که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده برگزار می‌شود گفت: تاکنون بیش از ۱۰ اردو با حضور 300 جوان، دختر و پسر با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار شده است.

وی ادامه داد: یکی از سازمان‌های مردم نهاد، جوانه‌های امید ظهور است که مسئولیت برنامه‌ها را به عهده گرفته و این اردوها را با حضور این جوانان و اقشار مختلف برگزار کرده است.  

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: به عنوان مثال نفرات شرکت کننده از سربازان ارتش، فعالان فرهنگی، دانش آموزان مقطع متوسطه، دانشجویان و ورزشکاران و همینطور نفراتی از فعالان هیأت‌های مذهبی بودند.  

وی ادامه داد: این برنامه‌ها توسط شرکت ایران ترانسفو، پارک علوم و نجوم، شرکت عایق‌های الکتریکی، شرکت پارس سوئیچ، شرکت سرجین بافت، موزه مردم شناسی و گلخانه دانشگاه زنجان برگزار شد که نفرات در آن شرکت کردند و این برنامه‌ها همچنان ادامه‌دار است.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده هم با توجه به شرایط زمانی و انتخابات و رو به پایان بودن سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای سال جدید یک سری برنامه‌هایی با حضور جوانان و با اهداف ذکر شده برگزار کنیم. 

اسماعیلی در پاسخ به هدف نهایی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت افزود: هدف از اردو راهیان پیشرفت این است که جوانان با دستاورد‌‌ها و نتایج در حوزه صنعت، جایگاه علمی و پیشرفت کشور اتفاق افتاده آشنا شده و انگیزه‌‌دهی، اعتماد به نفس و روحیه خود باوری  در بین جوانان افزایش یابد. 

وی ادامه داد: موضوع راهیان پیشرفت اهداف عمده‌ای در حوزه جوانان و نوجوان دارد که می‌تواند به تقویت روحیه خود باوری و ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و افزایش توانایی آنها موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان پیشرفت به منظور آشنایی بیشتر با دستاورد‌های علمی و صنعتی استان زنجان که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است گفت: برنامه‌های مختلفی برگزار شده که تاکنون بیش از ده اردو با حضور 300 جوان، دختر و پسر با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار شده است. یکی از سازمان‌های مردم نهاد، جوانه‌های امید ظهور است که مسئولیت برنامه‌ها را به عهده گرفته و این اردوها را با حضور این جوانان و اقشار مختلف برگزار کرده است.  

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: به عنوان مثال نفرات شرکت کننده از سربازان ارتش، فعالان فرهنگی، دانش آموزان مقطع متوسطه، دانشجویان و ورزشکاران و همینطور نفراتی از فعالان هیأت‌های مذهبی بودند.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها توسط شرکت ایران ترانسفو، پارک علوم و نجوم، شرکت عایق‌های الکتریکی، شرکت پارس سوئیچ، شرکت سرجین بافت، موزه مردم شناسی و گلخانه دانشگاه زنجان برگزار شد از مواردی بود که نفرات در آن شرکت کردند و این برنامه‌ها همچنان ادامه دار است و طی روزهای آینده هم با توجه به شرایط زمانی و انتخابات و رو به پایان بودن سال جاری برنامه ریزی کرده ایم که برای سال جدید یک سری برنامه‌هایی با حضور جوانان و با اهداف ذکر شده برگزار کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر